Gå til innhold

Trailer: Brothers in Arms: Hell's Highway #5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
enda et andre verdenskrig/vietnamskrigens spill, rart folk ikke tenker mer på moderne krigsføring og ser på dette som done :cool:

Hvor er alle vietnamkrig spillene? Jeg synes det er veldig få av dem. WWII spill er det veldig mye av ja, bare synd så si alle skal ta for seg Normandie. Mange andre fete slag de kunne ha lagd spill av.

Lenke til kommentar

Håper virkelig at AI-en e bedre ja! Men det fikses sikkert med patch når spillet har vært en stund;) Eg e heilt enig med at det e altfor få WW2-FPS-er kor man får spille Akse-maktene. Eg trur hovedgrunnen e fordi nazistene står bak den største slakten i manns minne og at dei var krigens tapere, men historiemessig hadde det vært interessant å se realistiske skildringer fra den tyske siden på slagmarken. Men eg vil tippe at visst det kommer ein realistisk WW2-FPS der man spiller nazistene, så fyker reaksjoner og kritikkene i været!

Eg håper virkelig at Gearbox sitt kanskje neste BiA-spill tar for seg kampene i Stillehavet eller kanskje ein miks (Italia, Afrika osv.), men det blir vel for krevende!

Lenke til kommentar
Gi meg heller et spill som vinkler fra nazistenes side! Det har da aldri blitt gjort før??

Det er dessverre ikke lov om jeg husker riktig.

Mener å ha lest en artikkel om lover som ble fastsatt for bilder/urørlige bilder(film, senere spill etc) hvor det kom frem at dersom de skulle handle om ww2/ww1 så skulle de fremstilles i favør for de allierte, med andre ord, det er ulovlig å fremstille den fra tyskland sin side fordi mange da vil(som man vanligvis gjør i spill hvor det finnes en fiende) se ned på de allierte.

Kjøp deg heller Red Orchestra!

Der får du i alle fall se likhet og little to no propaganda mtp gameplay.

Endret av vexed
Lenke til kommentar

1. Til dere som klager på dårlig AI. Det fins flere vansklighetsgrader, alle traileren fra HH har AI'en vært dårlig men det er bare for å få vist fram spillets muligheter. Hadde ikke akkurat vert kjekkt å sett en trailer hvor han dør hver jævla gang. RTH30 og EIB er sykt vanskelig om du spiller på authentic, og det samme blir HH.

2. Det kommer mest sannsynligvis til å bare bli ett eller to tank missions.

Eg håper virkelig at Gearbox sitt kanskje neste BiA-spill tar for seg kampene i Stillehavet eller kanskje ein miks (Italia, Afrika osv.), men det blir vel for krevende!
Neste BiA spill vil mest sannsynligvis bli Battle of the Bulge, siden de kommer til å følge Baker og Red helt til siste stund. (om ingen av dem dør) Endret av Kjøleskapmannen
Lenke til kommentar
1. Til dere som klager på dårlig AI. Det fins flere vansklighetsgrader, alle traileren fra HH har AI'en vært dårlig men det er bare for å få vist fram spillets muligheter. Hadde ikke akkurat vert kjekkt å sett en trailer hvor han dør hver jævla gang. RTH30 og EIB er sykt vanskelig om du spiller på authentic, og det samme blir HH.

2. Det kommer mest sannsynligvis til å bare bli ett eller to tank missions.

Neste BiA spill vil mest sannsynligvis bli Battle of the Bulge, siden de kommer til å følge Baker og Red helt til siste stund. (om ingen av dem dør)

Jo hvis de bruker Unreal Engine sin AI så er den jo helt sykt bra :)

Var det ikke sånn at BiA brukte Unreal engine?

Lenke til kommentar

Man kan kose seg med axis i multiplayer hos mange spill, og Company Of Heroes: Opposing Fronts har kampanje både for England og Tyskland (originale hadde kun USA). Det er alt for mye propaganda i amerikanske krigsunderholdning.

Synes det var brukbar AI på MoH: Airborne, de hadde en slags angreps- og forsvarstaktikk.

Lenke til kommentar

Så ikke noe bra ut, syntes jeg. Helt enkel grafikk, virka noe kunstig mtp AI og slikt som folk nevner, men det som slo meg mest var hvor barnevennlig det var. Hvor "lyst of fint" alt virket, ikke noe dystert krigsmiljø.

Det er vel strengt tatt ikke noe problem sånn sett, men for meg hører slike spill hjemme på 360, så hvis jeg en gang skulle anskaffe dette, ville det nok bli på 360'en.

BiNkz.

Lenke til kommentar

Hells Highway har jeg store forhåpninger til.. Elsker 2. verdenskrig first person shooter spill, men er også enig i at det kan komme mer moderne krigføring. I så fall så er jo vietcong 2 ett greit spill om Vietnamkrigen, men jeg syntes absoulutt at det burde være flere spill om vietnamkrigen. Så hvorfor har de ikke laget flere spill om vietnamkrigen?? Kanskje fordi amerikanerne selv dreit seg ut der. Hmmmm....

Forresten hadde også vært fett med førstepersons skyte spill om Koreakrigen :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...