abene Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Antispionprogrammet Spybot Search and Destroy er nå ute i ny versjon. Les mer Lenke til kommentar
bjornawarjar Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 De tidligere versjonene har vært veldig bra og har vært effektive mot trojanere. Gleder meg til å prøve nyeste versjon. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Kunne godt gjort det noe penere. Men så lenge de tar spyware, så er det vel det som er tingen. Birger Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Programmet er fint, men oppdateringsfunksjonen er håpløs. For å få automatiske oppdateringer må man slå på advanced mode og lete igjennom settings etter auto update og auto immunization på oppstart, og disse er i forskjellige kategorier attpåtil. Her er det enorm rom for forbedring. Hvis jeg antar at denne versjonen er den samme som RC2, så burde artikkelforfatter ha tatt seg tid til faktisk å teste programmet han skriver om. For jeg har ikke sett noen forbedring på brukervennlighetsfronten som det hevdes... Endret 9. juli 2008 av mad_arab Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Si meg, støtter ikke v1.6 Windows Vista? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Den funker fint i Vista. Lenke til kommentar
magneman Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Funker i Vista til meg og, har sjeldent oppdaget at den har tatt noe annet enn cookies, samme med AdAware, nå har jeg bare blitt infisert med malware en gang og det var en trojaner for en stund siden, men er fortsatt godt å ha noe i tilfelle noe skulle skje. Er glad i immuniseringen som følger med programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå