Vice Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=46920 Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Phew...godt å få det avklart Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Skjønner ikke hvorfor man aldri kan la naturen ordne opp i ting lenger selv. Som tidligere sagt på forumet; Horfor ikke bare fjerne varselsskiltene og la problemene løse seg selv. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Hehe det der burde være en selvfølge! Det er en grunn til at vi kvitter oss med urin Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 (endret) w Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Får kutte det ut da Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Eneste gang (som eg vet) du kan bruke urinen til noe fornuftig er hvis du har stukket av jellyfish. Da pisser man på stedet som er skadet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Eneste gang (som eg vet) du kan bruke urinen til noe fornuftig er hvis du har stukket av jellyfish. Da pisser man på stedet som er skadet. Stemmer det. Er det ikke det Steve-O gjør i Jackass The movie? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 Eneste gang (som eg vet) du kan bruke urinen til noe fornuftig er hvis du har stukket av jellyfish. Da pisser man på stedet som er skadet. Stemmer det. Er det ikke det Steve-O gjør i Jackass The movie? Hmmm, kan ikke huske at det var i filmen?. Men det var definitivt i en av de vanlige episodene. Kjempebra stunt forresten. En av mine favoritter. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Får kutte det ut da Er vel best ja. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 skal feste en slange fra snabelen jeg.. stappe den langt nedi halsen.. Slipper jo tilogmed å gå på do forå pisse vettu.. Også så frisk en blir! AJJJSSSJJ!!! :x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå