Gå til innhold

TomTom7 på HTC Diamond

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter installasjon av Tomtom 7 får man muligheten til å laste ned kart for 1 by gratis, jeg prøvde Oslo som fungerte bra. Er jo da en slags gratis demo. Andre kart finner man på andre sider som andre har vært inne på :)

Prøvde du den freeware versjonen ?

Arne M

Lenke til kommentar
Etter installasjon av Tomtom 7 får man muligheten til å laste ned kart for 1 by gratis, jeg prøvde Oslo som fungerte bra. Er jo da en slags gratis demo. Andre kart finner man på andre sider som andre har vært inne på :)

Prøvde du den freeware versjonen ?

Arne M

Ja, vi kan vel trygt kalle den freeware :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
innstaler denne først på diamond

http://www.filedropper.com/freeware-tomtom7

installer tomtom home(finnes på hjemmesiden tomtom.com) for navigator (ikke tomtom 2 fungerer ikke på pocket pc foreløpig)

deretter kobler dere USB i tlf og PC så starter tomtom home automatisk

Velg kart og kjøp(krever brukernavn og passord)

Har prøvd å følge anvisningene du gir her til punkt og prikke, men får det ikke til å virke, har du noen tips? Har lastet mned freeware-tomtom.cab, og kopiert denne til både intern lagring og "rota" på tlf, installert tomtomHome (v1.5), MEN....TTHome starter ikke automatisk, og når jeg starter det manuelt og tlf er koblet til finner den ikke noe??? PLS gi meg noen tips så jeg kommer videre.....

Johs

Lenke til kommentar
Tomtom7 Fungerer som en drøm på min diamant ivertfall:) Ikke trege menyer, batteri er så som så men etter tweaking så fungerer det greit. Venter enda på ett bedre batteri.

jo8090ha Legg kart til mine dokumenter, der burde TT finne de:)

Takk for tipset, men finner ikke noe nå heller....skjønner ikke hva jeg gjør feil, ser ut som alle andre fikser dette, og så er det steike umulig for meg å få TT installert.... :(

Lenke til kommentar
* Kjør cab filen.

* Kopier mappen med kartene over til internt minne (Altså mappen før mine dokumenter)

Skal alt lagres på telefonen sitt minne altså? Kan det ikke lagres på minnekort? Om man skal ha Europa kart er det da ikke minne nok til det?

Skal cab filen kjøres fra telefonen, eller fra data?

Lenke til kommentar

Minnekort? Hvor har du dette fra? Touch diamond har da ikke slot for det.

Cab filen kjøres fra telefonen ja. Sørg for att du lagrer det i det som heter intern lagring (gjerne minnebrikke i tlf om du vil kalle den det)

I hoved "katalogen" der skal du lagre kartene.

Telefonen har 4gb med minne så europakart burde ikke være noe problem, selv har jeg kart for norden noe som tar litt over 200mb.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...