ThomasOwren Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Pandabjørnen Po viser oss at edel Kung Fu-kunst i grunnen bare er barnemat. Les mer Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hehe, artig skrevet artikkel ^^ Fin anmeldelse =) Lenke til kommentar
TrengerPC Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Og spillet fikk 5/10 !? Gamespot.com critic score er 7.5 ( gjennomsnittet av store spillanmeldere ) Det er da ikke sånn at ett spill blir dårligere når det er laget for barn, jeg mener, du må anmelde spillet for den den aldersgruppen spillet er laget for. Er Kung Fu Panda kun et 5/10 barnespill? Jeg lastet ned demoen, spillet har en fantastisk grafikk, og er for folk som liker barnslige plattform og actionspill... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Nå er ikke gamer.no kjent for å dilte etter andre anmeldere heller da, og jeg kjenner ingen barn som leser gamer.no. Sitter på en følelse av at gamer sin brukermasse er litt eldre enn 7 år? Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Har spilt gjennom dette spillet på pc. Og syns ikke kampsystemet er mer eller mindre vanskelig enn kampsystemet på Devil May Cry spilla. Eneste jeg ikke likt med spillet var de små frekvensene med trykk "5" for å komme til neste sekvens, men nå spiller jeg fps'er til vanlig da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Og spillet fikk 5/10 !? Gamespot.com critic score er 7.5 ( gjennomsnittet av store spillanmeldere ) Teknisk sett skal jo 5/10 bety "ok". Riktignok har karakterinflasjonen gjort om karakterene fra 1-6/10 betyr "dritt, mindre dritt" osv, men det kunne vel ikke skade å prøve å komme seg tilbake på sporet Med mindre det ikke eksisterer noen karakterinflasjon og vi 'hardcore-gamere' bare oppfatter det sånn, som er godt mulig. Det var spill som Shenmue og God of War som hadde gjort denne vederstyggeligheten av en spillmekanisme popluært, Quoted for truth og for skrivefeil! Takler ikke denne spillmekanismen, vil heller se på scenene enn å late som om jeg spiller de. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Er det bare meg, eller fannt noen andre denne "eventyrskrivestilen i tredjeparson" utrolig lite engasjerende (for ikke å snakke om vanskelig å lese)?... -Stigma Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Selv spilt igjennom det. Skikkelig bra barnespill med masse gøye quotes osv. Synes det fortjener minst 7/10. Er det riktig å sette ned scoren fordi man selv ikke passer innenfor spillets målgruppe? Bare spør.. Spillet er jo helt topp for de som faktisk er 7 år Lenke til kommentar
NN1000 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Gammel tråd, men shit au. Delvis enig med han over. KONGESPIlLL! Jeg er 17, spiller stort sett Gears, Cod4 og GH, men dette spillet er faktisk utrolig morsomt. Syns også at spillet fortjener 7/10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg