Gå til innhold

Noen forslag til hva som kommer fra Nintendo på E3 2008?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er 99% sikker på at det ikke kommer noen SMG2. Mario spill til DS kan komme.

 

Zelda derimot, et ørlite håp, men selv det er sansynligheten liten. Iallefall ikke et nytt stort Zelda spill, kanskje en remake.

 

Jeg håper på Kid Icarus og Ice climber. 2 karakterer som jeg ikke har spilt siden NES, men kom til Brawl :)

Lenke til kommentar
Håper på masse info om Animal Crossing Wii og utgivelsesdatoer.

Håper å de viser litt mer fra Disaster: Day of Crisis. Spillet ser kjempespennende ut. Gjerne et nytt zelda, 1080 snowboarding, og info om JRPG sjangeren. Der må dere skjerpe dere Nintendo :p

 

 

dude, tos2?? beste jrpget jeg har spillt!=Þ

Lenke til kommentar

Nintendo har jobbet med et nytt Zelda i vel 2 år nå, om ikke lengre. I fjor en gang kunne Nintendo fortelle at det har vært under utvikling i et år allerede.

 

Jeg forventer ingen glimt av Zelda på årets E3-messe. Kanskje neste år. I såfall vil det være en stor overraskelse. Da vil min reaksjon bli som på E3 2004, da Twilight Princess ble avslørt (herre, så lenge siden).

Lenke til kommentar
zelda revelution, ikke selve zelda

 

 

(og jeg kaller det zelda no densetsu)

Begynner seriøst å bli litt irritert på at du skal kalle alt etter Japanske tittler, dette er et Norsk forum som skrives hovedsakelig på Norsk. Disse Japanske tittlene skaper bare forvirringer...

 

Der fikk jeg det endelig ut. Frustrasjon forlat meg...

Lenke til kommentar

Det hadde vært genialt om Nintendo annonserte et nytt Legenden om Zelda(:p). Jeg mistenker dog at de vil drøye avsløringen til TGS08 eller GDC09.

 

Hva jeg vil se mer av:

Disaster: Day of Crisis (En skikkelig trailer hadde holdt)

Wario Land Shake it

Fatal Frame 4

Wii Music

 

Hva jeg tror vil være der:

Mario Super Slugger

Animal Crossing

Balance board spill (Nintendo lagde brettet. Det hadde vært overraskende om de ikke annonserte et BB spill

Zapper spill (samme grunn som for BB spillet)

WiiWare spill

Kirby Superstar Deluxe, Pokemon Platinum, Fire Emblem DS, Soma Bringer

 

Hva jeg håper på:

Pikmin 3

F-Zero Wii (:()

LoZ Wii

Kid Icarus (KI Wii er et rykte inntil noen fra Nintendo bekrefter at det er under utvikling)

Retro Studios spill. (Vi vet at de holder på med noe. Enten det er Metroid eller noe nytt

Løsning på lagringsproblemet (Nintendo arbeider med saken. E3 08 er kanskje for tidlig for noen avsløringer)

 

Jeg prøver å ha lave forventninger til messen, men det er nærmest umulig. Selv etter fjorårets Nintendo-presentasjon.

Lenke til kommentar
lol, når det finnes norske titler bruker jeg dem (lego starwars den komplette sagen=Þ) men us vs skaperne stick-er jeg med skaperne=Þ

Hva er vitsen med diskusjon/forum hvis ikke mottakerne dine forstår deg, vil si at majoriteten av forumbrukerne er vant til å forholde seg til US-titler. Så hvis du ønkser å bli forstått så foreslår jeg at du gjør det sammen, kan eventuelt finne et Japansk forum hvis du er hypp på å lære deg Japansk

 

Nok OT, drømmen er at nintendo lanserer Zelda Ocrania Of Time til DS'en.

Lenke til kommentar
lol, tror ikke så mange vil ha problemer med å skjønne at zelda no densets er zelda=Þ tror ikke så mange ville hatt problemer med å skjønne at zeruda no densetsu er zelda heller...

Trur vi fortsetter diskusjonen her, så kan man heller bruke denne tråden til å diskutere Nintendo og E3 :thumbup:

Lenke til kommentar

Noen tanker:

 

Spill:

- Nytt Zelda-spill

- Metroid Online

- Star Fox Wii

- Pokemon Snap 2!

 

Remakes?

- Zelda: A Link To The Past i 3D?

- Luigi's Mansion med Wii-remote?

- Pokemon Red/Blue i 3D?

- Goldeneye 007 Remake?

 

Hardware:

- Ekstern harddisk til Wii

- Demo Channel

- Håndholdt Gamecube :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...