Gå til innhold

Noen forslag til hva som kommer fra Nintendo på E3 2008?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen ting er jo avklart, men det er lovet noen topptitler som enda ikke er blitt sagt.

 

 

Jeg tipper at et nytt og stort Zelda kommer og kanskje Super Mario Galaxy 2, hvis ikke et helt nytt Mario-spill da.

 

 

Hva tror du?

 

Vi får se: Wii music, Animal Crossing, Kid Icarus, Wario Ware, Fatal Frame IV (ikke sikkert på selve konferansen), Captain Rainbow (litt usikker på om den dukker opp allerede her) og så forhåpentligvis en overraskelse eller tre.

Lenke til kommentar
Noen ting er jo avklart, men det er lovet noen topptitler som enda ikke er blitt sagt.

 

 

Jeg tipper at et nytt og stort Zelda kommer og kanskje Super Mario Galaxy 2, hvis ikke et helt nytt Mario-spill da.

 

 

Hva tror du?

 

Vi får se: Wii music, Animal Crossing, Kid Icarus, Wario Ware, Fatal Frame IV (ikke sikkert på selve konferansen), Captain Rainbow (litt usikker på om den dukker opp allerede her) og så forhåpentligvis en overraskelse eller tre.

Det han over meg sa også kanskje Star fox, Ice climbers eller James bond i GE stil?

Lenke til kommentar
Noen ting er jo avklart, men det er lovet noen topptitler som enda ikke er blitt sagt.

 

 

Jeg tipper at et nytt og stort Zelda kommer og kanskje Super Mario Galaxy 2, hvis ikke et helt nytt Mario-spill da.

 

 

Hva tror du?

Stiller meg veldig tvilende til Super mario Glaxy 2, tror ikke det kommer(Mario har jo ikke hatt oppfølger siden SMB?). Tror kanskje vi få se et(maks to) Super Mario spillt til på Wii, eller er det vel ikke vanlig at nintendo gir ut så mange Super Mario spill på konsollene sine.

 

Har trua på at en ny Zelda er under utvikling, men trur ikke vi får se noe om det på årets E3.

Lenke til kommentar

Ingen av disse er bekreftet. Men rykter og ønsker er:

Animal Crossing Wii

Kid Icarus

Pikmin 3

Red Steel 2

Excite Truck 2

Star Fox Wii

Waverace Wii

 

Captain Rainbow ble avslørt i dag. Ny IP fra Nintendo. Uklart om det er den det var snakk om tidligere. Zelda kommer nok ikke til å dukke opp. Tviler sterkt.

Lenke til kommentar

Mitt tips (sannsynlighet i parantes):

 

- Animal Crossing Wii - gameplay (99%)

- WarioLand: Shake It! - gameplay (100%)

- Mario Super Sluggers - gameplay (100%)

- Kid Icarus - gameplay (65%)

- Red Steel 2 - gameplay (60%)

- Nytt FPS/TPS fra Retro, ikke Metroid - trailer (50%)

- Wii Music - gameplay (85%)

- Kirby Wii - trailer (50%)

- Disaster: Day of Crisis - gameplay (80%)

- Captain Rainbow - gameplay (85%)

 

Hvis alt dette slår til blir det et veldig bra E3 for Wii. Håper i tillegg på en overraskelse eller to.

Lenke til kommentar
Ingen av disse er bekreftet. Men rykter og ønsker er:

Animal Crossing Wii

Kid Icarus

Pikmin 3

Red Steel 2

Excite Truck 2

Star Fox Wii

Waverace Wii

 

Captain Rainbow ble avslørt i dag. Ny IP fra Nintendo. Uklart om det er den det var snakk om tidligere. Zelda kommer nok ikke til å dukke opp. Tviler sterkt.

 

 

ganske sikker på at denne lista de er helt riktig, tough det kommer til å hete man icarus (ROFL!! har det fra ign wii podcast) og det er en liten sjangse (VELDIG liten) for (/info om) et nytt zelda spill. + vi får nok se nye ds-en, og wii music kommer nok til å være der, forhåpentlig også harddisk til wii=Þ åja, jo, fatal frame er godt mulig er der.

 

 

svar til kilik: 100%-ene dine er ute, de kommer ikke til å være på e3, 0%=Þ og retro kommer ikke med noe nytt på e3, det er en metriod prime/dark echoes remake

Endret av aria-sama
Lenke til kommentar
Ingen av disse er bekreftet. Men rykter og ønsker er:

Animal Crossing Wii

Kid Icarus

Pikmin 3

Red Steel 2

Excite Truck 2

Star Fox Wii

Waverace Wii

 

Captain Rainbow ble avslørt i dag. Ny IP fra Nintendo. Uklart om det er den det var snakk om tidligere. Zelda kommer nok ikke til å dukke opp. Tviler sterkt.

Liker den listen der veldig godt, hadde absolutt ikke blitt noe dårlig E3 fra Nintendos side om vi ser disse spillene. Selv er jeg ganske ivrig etter mer lagringsplass på Wiien. Begynner å bli ganske mange gode VC og WiiWare spill jeg har lyst på nå. Det som bekymrer meg er Nintendos uttalelse om at de jobber med en løsning, men at løsningen ikke vil innebære at vi forbrukere må gå til annskaffelse av et nytt produkt. Begynner å frykte at de har planer om online lagring, noe jeg absolutt ikke liker tanken på. Liker å ha spillene mine lagret på et fysisk medium jeg kan ha med meg, ikke på en stor server i Japan eller Tyskland. Ser for meg at jeg om 20 år ikke kan spille VC spillene lenger, dette fordi Nintendo har slettet de fra serveren. Er unektelig koselig å kunne dra fram de gamle konsollene mine for å ta en runde med Mario eller Zelda. Eneste jeg trenger å gjøre er jo å plugge konsollen inn i TVen, sette den i kontakten og stappe inn spillkassetten. Dette er jeg redd ikke går om 20 år. Nei, gi oss heller en USB harddisk vi kan ta med rundt uten å være avhengig av nettforbindelse eller annet tøys!

Lenke til kommentar
svar til kilik: 100%-ene dine er ute, de kommer ikke til å være på e3, 0%=Þ og retro kommer ikke med noe nytt på e3, det er en metriod prime/dark echoes remake

De 100%-ene er ikke ute i USA ennå og vil garantert være spillbart på messen. Hvis ikke skjønner jeg ingenting. Ettersom Metroid Prime 3 solgte dårlig tviler jeg på en remake av 1 og 2.

Lenke til kommentar

Om Retro kommer med en remake av Prime og Echoes kan det forklare hvorfor et par personer forlot Retro Studios tidligere i år.

 

Men uansett tviler jeg på at Retro gjør det. Greit at Metroid.com er vekke, men de hadde minst en IP under utvikling før Metroid Prime, som jeg håper blir en realitet.

 

edit: Metroid Prime Corruption solgte bedre enn Echoes.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Miyamoto entrer scenen med en Wii-mote i hånda, og skjermen bak han viser plutselig et nytt Zelda-spill, som kjører in-game. Grafikken er hakket bedre enn Mario Galaxy, og når Miyamoto vifter med Wii-moten, beveger sverdet til Link seg nøyaktig på samme måte som Wii-moten!

 

... Det er i hvertfall lov å drømme :p

Endret av SirKenneth16
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...