SnowDOG_ Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Kor kan eg få gratis webplass der eg kan ha rootfolder eller ka nå det heter Hvis eg legger bilder på min NGT side i en folder så kan eg ikke se på bildene. Ser at folk har en katalog der de har masse stæsj. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Hvis du mener at det bare skal listes opp det som ligger i en folder? home.no mener jeg gjør det. Edit: home.no gjør det. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 Ok da får eg mekke meg en side der da. Med mindre dere vet om det er en annen med større plass? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 nja. du har vel 20mb (lite), men du får jo kjøpt deg opp til 50mb for 40 kr/mnd Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Tror alle som bruker Apache til hostinga har en slik folder list... Hvis de ikke har disablet da Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 Hmm pokker og.. Ja nå har eg opprettet side hos de klokken 12 og nå nå eg skulle skjekke det ut så får eg ikke tilgang til pictures katalogen. Er det noe mer eg skal gjøre? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 nja. du har vel 20mb (lite), men du får jo kjøpt deg opp til 50mb for 40 kr/mnd hehe...jeg betaler 29kr mnd for 1Gb lagringsplass m domene osv...anbefaler heller det da (www.numberonehost.no) Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Jeg skal bestille ett .net domene fra http://www.domeneshop.no/ snart. Ganske gode priser syntes jeg + php og MySQL støtte hvis du betaler for det . Har dessverre ikke eget selskap så .no blir vanskelig eller dyrt . Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 Jo det er fint men eg skulle egentlig bare ha ett sted å lagre noen filer og slikt men kordan kan eg se bildene eg har lagt på den katalogen? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 ingen som vet? Lenke til kommentar
aschj Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 nja. du har vel 20mb (lite), men du får jo kjøpt deg opp til 50mb for 40 kr/mnd hehe...jeg betaler 29kr mnd for 1Gb lagringsplass m domene osv...anbefaler heller det da (www.numberonehost.no) Det du har er vel mer i retning av 50mb lagringsplass og 1gb overføring per måned? Det er ganske billig uansett. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 nei, 1Gb lagring og 5 Gb transfer :o n Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 Å herregud!! Prøvde alt og ingenting funket men så renamet eg katalogen til bilder og så fikk eg tilgang til bildene!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå