rvenes Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Hai. Sitter å prøver å få til subtitles på PS3'n min. Kva instillinger bruker dere? Her er mine... Skulle da ikkje denne i teorien ta engelsk subtitles om det finnes på i fila? Første gangen eg testa, var det engelsk subtitles i MKV fila, men det kom ingen subtitles når eg spelte av filmen på PS3'n min. Bruker Red Kawa File Server for å kopiere filmene over på ps3'n, så om filene blir store er det ikkje noke problem. Edit: Eit anna spørsmål, kor lang tid bruker dere på å konventere ein film? på ca 4.5 giga. Skriv kva cpu du har også. Endret 9. juli 2008 av Cornel Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Så lenge det kun er engelsk lyd på filmen og du setter tekst til engelsk så vil du ikke få teksting. Hadde det derimot vært norsk tekst så hadde den lagt dette til. Syns selv det er teit at man ikke kan tvinge den til å legge på den engelske teksten på det engelske lydsporet. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Jo... Eg har nå fått til engelsk tekst... Om du trykker på Always encode subtitles... Du ser den boksen til høgre, som det er prikka linjer rundt... http://img172.imageshack.us/img172/5988/07...08100426xn3.jpg Kom på at det var smartere å teste med ei lita sample fil enn ei stor feit fil. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Stemmer som du sier, når "always encode subtitles" er huket av så vil du få tekst uansett om språket er det samme som lydspråket. Tipper grunnen til at du ikke får norsk tekst er fordi det norske undertekst-sporet ikke har riktig landskode. Prøv å konverter filmen i tsmuxer i stedet, der har du litt mer fleksibilitet når det gjelder valg av spor og slikt. Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jo... Eg har nå fått til engelsk tekst... Om du trykker på Always encode subtitles... Du ser den boksen til høgre, som det er prikka linjer rundt... http://img172.imageshack.us/img172/5988/07...08100426xn3.jpg Kom på at det var smartere å teste med ei lita sample fil enn ei stor feit fil. Takker så meget for det. Utrolig at jeg ikke hadde sett den der. Da er det et par filmer som skal kodes om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå