Gå til innhold

Noen Wow geeks som har tenkt på å kjøpe denne Pc'n eller.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste som er spesielt med den laptopen er jo at den har Horde/Alliance emblemer, detk an jo altids spraymales på i ettertid. Koster vel opp mot 14 000 i norge den der da :p , litt mye for å spille WoW som går fint på en PC til 5 000. Men fet var den jo!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

En kamerat har den vanlige versjonen av den med 2 stk. 8800GTX tror jeg. Og det funker hvertfall ikke i Wow.

Vet ikke om det er noe galt han har gjort eller driverne som Dell slipper en gang hvert andre år, men han ligger ofte på rundt 30 fps...

Lenke til kommentar

Haha... Den videoen var litt lattis. "We're looking at an image of... I guess this is Arthas" (holder opp et bilde av Illidan) :D

Det eneste i den pc-pakka som egentlig er litt ekslusivt er beta accounten. Figureprints har vist seg å være ganske skuff.

Lenke til kommentar

Du får jo med, battlechest (WC3 og WoW) kortspillet, noe graphic stuff, betatingen, fancy pc og litt annet snacks, jeg hadde betalt 2500 ekstra for det. Tross alt ikke så jævlig mange timer på jobben :p

Men på den annen side, jeg hadde aldri kjøpt meg en laptop til gaming og den hadde ihvertfall ikke kommet fra Dell.

Lenke til kommentar
Du får jo med, battlechest (WC3 og WoW) kortspillet, noe graphic stuff, betatingen, fancy pc og litt annet snacks, jeg hadde betalt 2500 ekstra for det. Tross alt ikke så jævlig mange timer på jobben :p

Men på den annen side, jeg hadde aldri kjøpt meg en laptop til gaming og den hadde ihvertfall ikke kommet fra Dell.

Joa... Det koker selvfølgelig ned til hvor mye man er villig til å betale for en beta konto, siden alt annet kan skaffes billigere hver for seg. Prisen hadde også kanskje vært endel høyere hvis den var til salgs i Norge?

Lenke til kommentar

For noe tøv, WoW kan glatt spilles på en 3-4 år gammel PC. Ingen vits å kjøpe en klin ny laptop til det gamle spillet, bare fordi den er litt spraymalt her og der. Kjøp noen wow-klistremerker og klin på PC'n og spill videre. Alle som spiller wow har jo WoW+TBC fra før, og kortspillet er udugelig med mindre du har en drøss kompiser som spiller det allerede, og da har du sannsynligvis plenty med decks fra før.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...