Gå til innhold

Dualscreen problem, Hjelp!

Anbefalte innlegg

jeg har et utrolig irriterende problem for tiden, eller rettere sagt har et irriterende problem jeg har hatt HELE tiden.

Jeg kjører dualscreen med 1stk CRT 19"som spill skjerm og 1stk 17" LCD skjerm til diverse andre ting som musikk og msn.

Problemet er som følger: Hvis jeg starter feks et spill, som ikke kjører i samme oppløsning som begge/ene skjermen(har ikke testet og bytte oppløsning på en og en skjerm enda) så flytter alle de tinga jeg har på den andre skjermen langt til siden og blir nesten borte, dette skjer både når jeg starter spillene og går i windows og inn igjen mens jeg spiller.

For tiden spiller jeg alt fra Crysis til CS så jeg finner dette problemet utrolig irriterende siden jeg har måtte gå for en kompromiss oppløsning på 1024 x 768 siden jeg foretrekker og spille CS med lav oppløsning.

Jeg bare lurer på om det er noen løsning på mitt irriterende problem.

"DJo"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes ikke! : )

Bare lev med det, oppløsningen blir endret i GPU (tror jeg) og ikke skjermen, derfor er dette umulig og fikse! :)

Maksimer tingene du har på skjerm 2, eller legg de helt til venstre (mot midten)! :)

Edit: Skriveleif

Endret av Bob92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...