Gromle Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Her om dagen så gikk min N6300 helt i stå og jeg måtte ta ut batteriet for å få slått den av. Men når jeg tar ut batteriet så ramler den av de tre kontaktpunktene mellom batteri og telefon ut. Telefonen blir jo følgelig helt ubrukelig og umulig å slå på. Leverer den inn på service og regner jo med at dette burde være en garantisak, telefonen er ganske nøyaktig 1 år og 1 måned gammel. Men så prøve han butikkduden seg på at det er meget mulig dette regnes som en fallskade??! Og det skulle ikke være noe slitasje, for batteriet har ikke vært tatt ut siden jeg satte inn simkortet for ett år siden. Så det må jo ha vært en svakhet i kontaktpunktet der. Noen som har vært borti noe lignende? Og gikk det på garantien eller ikke? Telefonen har vært pent behandlet, og ikke vært slengt hit og dit. Endret 8. juli 2008 av Gromle Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Ingen merker i deksler? Ikke et lite hakk engang? Nå vet jeg ikke om N6300 faktisk har en svakhet på akkurat dette punktet, men jeg vet av erfaring fra flere andre telefoner at disse kontaktene ikke løsner av seg selv. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Ikke andre merker i dekslet enn vanlige skrapemerker fra ting og tang som måtte ha ligget i samme lomme som telefonen. Dvs helt normal slitasje. Men tror den kontakten har vært dårlig i utgangspunktet, for "skrapemerkene" på kontaktpunktet på batteriet er merkbart mindre der den ramlet løs enn på de to andre. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Den virker jo dårlig nå så er vel bare og sende den inn og håpe på det beste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå