toazty Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 skal til innkjøp av en ps3 , og lurer på om jeg skal kjøpe en på finn.no , lyst på den 60gb og bakoverkomp. versjonen... men hvis det er noen nye ps3 versjoner på vei i år så kanskje jeg skal vente? det er litt viktig dette med bakoverkomp. , har en del spill til ps2 Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Er ikke annonsert noen ny versjon nei, men ingen nettbutikker har ps3 på lager lenger så ryktene går nå. Vent til etter E3 med og kjøpe du, kanskje kommer det noe da. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Bare pass opp for svindlere på Finn. Sett mange annonser fra folk som helt tydelig ikke har rent mel i posen, og da spesielt på PS3. -KJ Lenke til kommentar
toazty Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 sjekka opp om noen hadde en ps3 inne.. men der var det ikke mye gitt... når er det E3 messe da? leste netopp en artikkel på db.no om finn.no svindlerne.. så her blir det ikke mye forskuddsbetaling hvis jeg skal gå den veien Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 sjekka opp om noen hadde en ps3 inne.. men der var det ikke mye gitt... når er det E3 messe da? leste netopp en artikkel på db.no om finn.no svindlerne.. så her blir det ikke mye forskuddsbetaling hvis jeg skal gå den veien Den er fra 14 - 17 juli. Les mer her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå