stinger82 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hei. Nå har jeg lenge lovet madammen at jeg skal ta henne med på fisketur, så nå får jeg vel stå for mine ord. Eneste problemet er at jeg ikke vet helt for vi skal dra, og det er her dere kommer inn. Jeg bor i Tromsø, og kan greit kjøre 2 timer å gå i 2-3 timer for å komme til fiskevannet (med teltmuligeter rundt) Det skal fiskes med sluk og mark. Noen som har noen ideèr for hvor vi kan dra? Må være en plass med muligheter for stor fisk Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Her kan jeg nok komme med noen gode tips til deg! Det første jeg vil si er: Ringvassøya. Der er d veeldig mange vann å velge mellom. Sist jeg fiska på ett vann på ringvasøya var i fjord høst. Fiska i to-tre timer å fikk 3 fisk. Største på 750 gram elns. Fint vann som er ca. 40 minutter gange fra veien, med flere vann rundt. Tar ca. 1 time og 30 minutter å kjøre dit. Du kjører til skarsfjord, neste så langt veien går innover, så parkere i den innerste fjorden hvor d går en stor rørgate oppover på fjelle, det er nærmest umulig å legge merke til den. bare å følge den oppover så finner du vannet. Flott, stort vann med greie muligheter for telt og denslags. bare send pm hvis du vil ha flere tips eller lurer på noe. Bor i tromsø selv og har vært mye med på tur rundtomkring helt siden jeg var liten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå