Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

sexy undertøy litt utenom det "vanlige"

Gjest sexy_undertøy?

Anbefalte innlegg

Gjest sexy_undertøy?

Fantaserer litt om at dama mi har på seg litt kinky undertøy for meg før og eventuelt under akten. Hun liker å kle seg sexy for meg, men har bare brukt "vanlig" sexy undertøy (ikke at dette ikke er nok for å tenne meg da :!: ). Kunne tenkt meg å se henne i noe slikt som denne eller denne. Er hansker og stockings litt mye? Synes også enkle babydolls er sexy. Synes vel egentlig at hun er sexy i det meste ;)

Kommer hun til å synes at jeg er rar siden jeg vil se henne i korsett eller er det noe jenter ikke har noe i mot? Ønsker ikke å stramme så hun ikke får puste eller noe, synes bare det er så sexy :) Hvordan bør jeg spørre henne?

(Med vanlig undertøy tenker jeg på bh og truse.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, hvorfor skulle det bli for mye? Alle har forskjellige preferanser. Du kan jo gi henne det som en gave? Er nok flere som ikke ville hatt noe i mot det ... Jenter liker å føle seg sexy, og sexy (frekt) undertøy bidrar til det. Tror ikke det blir noe problem ;)

Lenke til kommentar
Gjest sexy_undertøy?
Nei, hvorfor skulle det bli for mye? Alle har forskjellige preferanser. Du kan jo gi henne det som en gave? Er nok flere som ikke ville hatt noe i mot det ... Jenter liker å føle seg sexy, og sexy (frekt) undertøy bidrar til det. Tror ikke det blir noe problem ;)

Får gi det en sjanse da :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest sexy_undertøy?

Jeg har lært: Kjøp fra nettsted som selger produktene i flere størrelser. Evt i butikk, slik at hun kan prøve dem først. "Onesize" my ass :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Fantaserer litt om at dama mi har på seg litt kinky undertøy for meg før og eventuelt under akten. Hun liker å kle seg sexy for meg, men har bare brukt "vanlig" sexy undertøy (ikke at dette ikke er nok for å tenne meg da :!: ). Kunne tenkt meg å se henne i noe slikt som denne eller denne. Er hansker og stockings litt mye? Synes også enkle babydolls er sexy. Synes vel egentlig at hun er sexy i det meste ;)

Kommer hun til å synes at jeg er rar siden jeg vil se henne i korsett eller er det noe jenter ikke har noe i mot? Ønsker ikke å stramme så hun ikke får puste eller noe, synes bare det er så sexy :) Hvordan bør jeg spørre henne?

(Med vanlig undertøy tenker jeg på bh og truse.)

Lenke til kommentar

Tja, forklarte dama mi at jeg syns det var hot. Hun syns det var litt rart først, men så ble hun sjarmert av det^^ Samme søren hva hun syns, du taper ikke på å spørre/si fra til henne. Go for it! :new_woot:

EDIT:

Var etter at jeg leste denne posten jeg spurte. Takk skal du ha;)

Endret av Nafanua
Lenke til kommentar

husker godt første gang jeg kjøpte undertøy til dama mi.

trappet opp nærvøs på en av byens butikker og fikk til min store overraskelse god hjelp.

dama i butikken spurte om alt mulig, slikt som bh-størrelse og slikt. er "de" ca slik som mine? spurte hun. hehe. neida, vi gutter er altfor sjenerte i dette. jenter liker godt å få slike gave. og liker faktisk å kle seg opp litt sexy også. så alt er normalt. kjør på. personlig syns jeg ikke undertøy du finner i de råeste sex-butikkene er noe pene. jeg liker mer stil i glinsende, sexy materialer i freske farge, og liker ikke at alt skal se ut som en netting.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...