aok Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) hei.. prøver å finne ut hvordan en zoomer inn på bilder når en står i organizer delen av elements.. får bare til å zoome til 'fit to window' størelse men ikke videre ..og i help fila står det bare om å zoome i edit vinduet.. så: hvordan gjør jeg det? Endret 8. juli 2008 av aok Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) hei..prøver å finne ut hvordan en zoomer inn på bilder når en står i organizer delen av elements.. får bare til å zoome til 'fit to window' størelse men ikke videre ..og i help fila står det bare om å zoome i edit vinduet.. så:hvordan gjør jeg det? Vet ikke hvordan det er i Elements, men i Photoshop (7.0) er det flere måter. Du har verktøyet "forstørrelsesglass", Z, og når du trykker flere ganger på det, får du det så stort som du vil. Eller man kan bruke Ctr++, zoome inn, eller Ctr-- , zoome ut. På VIS (View) kan man også trykke på Zoome inn og Zoome ut. Kanskje noe av dette er likt i Elemts også? RandiA Endret 8. juli 2008 av RandiA Lenke til kommentar
aok Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 problemet er litt at jeg ikke kan finne noe forstørrelsesglass-knapp.. skal prøve med ctr+ når jeg kommer hjem ..men vet at ctr-scrol ikke funker.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 problemet er litt at jeg ikke kan finne noe forstørrelsesglass-knapp..I boksen med verktøy på venstre sida av programmet finn du forstørrelsesglaset nest øvst. Lenke til kommentar
aok Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 men denne boksen med vektøy har jeg ikke i Organizer.. Det er når jeg ser på bilder i 'organizer' jeg trenger å kunne zoome kjapt inn på dem, for å se om de er skarpe nok til å gidde å redigere på ..eller om de er trash m Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Beklager, eg såg ikkje at du nemnte Organizer-delen. Då kan eg nok ikkje hjelpe, ettersom eg ikkje har eller bruker Elements sjølv. Men det finst andre her på forumet som bruker Elements, so eg håper du får svar på spørsmålet ditt. Lenke til kommentar
alkymist Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Marker bildet du vil se på, trykk F11 Ctrl + og Ctrl - zoomer inn og ut i bildet mvh Øystein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå