Daniel-san Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Jeg vil kjøpe Radeon 9700, men bortsett fra prisforskjellen på 1000,- (9700 --> 9700 Pro) hva er forskjellen på disse to kortene ? Hva skal jeg bruke det til ? For det meste spille. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Det er vel en ca. 10-15 FPS mer i spille eller noe slikt såvidt jeg husker. Har du råd, kjøper du 9700Pro. Er du smart, venter du på 9800Pro og kjøper 9700Pro da for en billigere penge Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 Tenkte jeg skulle vente til prisene faller ja. Takkar ! 8) Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Det er vel en ca. 10-15 FPS mer i spille eller noe slikt såvidt jeg husker. Har du råd, kjøper du 9700Pro. Er du smart, venter du på 9800Pro og kjøper 9700Pro da for en billigere penge Er du enda lurere så venter du til neste år , får da har det helt sikkert kommet et par nye skjermkort som gruser alt på markedet i dag.....da er 9700 pro billig da...... Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Eller du kan vente til neste generasjons skjermkort etter DET igjen... eller kanskje vente til DE oxo blir gamle... men da har det sikkert kommet nye skjermkort som man bare MÅ vente på faller i pris så man kan kjøpe dem... osv.... Nytter ikke å tenke sånn hvis du noen gang skal ha deg nytt skjermkort. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Kjøp et non-Pro, kjøp heftig kjøling (til RAM oxo!) og overklokk d du er god for! Kortene er jo kliss-like, skiller bare litt på hastighet :wink: Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Kjøp et non-Pro, kjøp heftig kjøling (til RAM oxo!) og overklokk d du er god for! Kortene er jo kliss-like, skiller bare litt på hastighet :wink: =+ like dyrt så å kjøpe et Pro. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Har du penger så kjøper du Pro... Har den selv og er fornøyd Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 jeg tror jeg går for et 9700pro å Kjøper det i dag tror jeg (faller vel ikke så mye i pris) Lenke til kommentar
notarget Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Kult 8) Jeg vil satse på Hercules sitt.. er kanskje litt dyrere, men god bundle Sapphire sitt er nok det som er billigst tror jeg :wink: Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 Kult 8) Jeg vil satse på Hercules sitt.. er kanskje litt dyrere, men god bundle Sapphire sitt er nok det som er billigst tror jeg :wink: Ja, ikke nok med at jeg skal ha et Pro-kort, men hvilken utgiver skal jeg velge ? Vi har altså Hercules, Sapphire, Connect3D ? Jeg vil gjerne ha erfaringer fra dere Lenke til kommentar
lperik Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Vi har altså Hercules, Sapphire, Connect3D ? Jeg vil gjerne ha erfaringer fra dere Pluss Gigabyte.. Hadde gått for et sapphire kort selv pga prisen, connect3d er jo et bba kort så det er vel helt greit det også. Etter hva jeg har lest er hercules sitt den beste overklokkeren, men også det dyreste. Gå for et sapphire du, billig og bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå