Gneldre Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg synes medlemmene her på forumet virker veldig moralske og "snille", så jeg er interessert i å vite: Hva er det slemmeste/styggeste/værste du noengang har gjort? Ikke la dette bli enda en "det var dårlig gjort, du er en taper"-tråd, dere kan holde all moral ute av denne tråden. Har du i tankene å være sytete, ctrl+w. Min: I fjor søkte både jeg og en venn på samme sommerjobben. Vi hadde begge veldig lyst på den, men det var bare en som kunne få den. Han var på jobbintervju før meg, og han fortalte at han kjente en annen søker, som var meg, og at jeg var en snill og grei fyr. Jeg visste at han kom til å få jobben, da han hadde hatt flere jobber før, og jeg hadde ikke hatt noen. Da det var min tur ble jeg fortalt av intervjueren at vennen min hadde fortalt at han kjente meg. Jeg svarte noe ca. som dette: "Ja, jeg har møtt han et par ganger, men jeg liker han ikke. Han har stjålet ganske mye fra butikker og drikker egentlig litt for mye og for ofte. Jeg pleier å holde meg unna sånne som han." Jeg fikk jobben, og han var uten jobb hele sommeren. Det skal nevnes at jeg aldri fortalte han om det. --- Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Haha, det var...mm. Husker dårlig, men det første jeg kom på var at jeg stjal et game boy-spill fra en kompis for lenge siden uten å si det til han. Han trodde han hadde mistet det. Så han kjøpte det på nytt for egne penger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg pissa i postkassa til menighetshuset for ikke så lenge siden. Eneste jeg kommer på nå... Lenke til kommentar
neadii Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Tente på no random postkasser med en kompis når vi gikk i 5. eller 6. klasse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå