lurfelus Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Legger ved noen bilder jeg tok av en trikkekrasj i dag rundt 17.30 tiden. Fungerer dette, hvilket er det beste, hva ville proffene gjort annerledes, hvordan er redigeringen osv osv. Bildekritikk med andre ord. Vet at det er noen bilder, men det var for at dere skulle se de forskjellige. (Var litt morsomt å late som man var fra en avis, gikk rundt der og knipsa! Bildene er tatt med 70-200mm f/2.8L og 30D) Her er aftenposten.no sin dekning av saken: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2528919.ece Slik, da er sensuren i boks og i havn Endret 9. juli 2008 av Hoptikopter Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 En kjempefin billedserie det der...ser ikke ut til at folk kom til skade, og da er det OK med en slik "ulykkes-serie"... RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Dette er det jeg kaller en bildeserie. Du kunne nok tatt vekk bilde #2 eller #3 slik at serien hadde blitt enda sterkere. Men er usikker på hvilket jeg skulle tatt vekk edit: Husk å legge inn bildene som vedlegg. Hosting er ikke lov; og er til irritasjon for mange. En how-to finner du her. Tom Endret 8. juli 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
Fibonacci Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Trikset ved ulykker er å komme så nær som mulig (uten å være til hinder, selvsagt) og prøve å få med mennesker som gjør noe relevant på bildet. Det er også viktig å få med litt av omgivelsene så man kan danne seg et bilde om hvordan situasjonen oppstod og hvor det er. Endret 8. juli 2008 av Kjell Arne Steinsvik Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Bare meg som syns at aftenposten kunne i det minst fått noe bedre enn ryggen til x antall personer? Trådstarter greide vitterlig det, kudos for det Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Greie og beskrivende bilder, men de mangler litt dramatikk. Det er ikke bilder Robert Capa ville ha godtatt, for å si det slik. Du er ikke nær nok synes jeg (og han fra oven). Det ville skapt mer drama. Men for all del, det er greie bilder som kunne stått i avisen. Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 De andre har sagt det meste, men du burde sensurere nummeret på bilen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 De andre har sagt det meste, men du burde sensurere nummeret på bilen.Ja, det har du faktisk rett i, tenkte ikke så langt, men det er nok mest riktig det når man legger ut slike bilder, eller om de skal i avis.RandiA Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Okay, da har jeg tatt de bort. Skal legge de inn så fort jeg får sensurert reg nummeret. Greie og beskrivende bilder, men de mangler litt dramatikk. Det er ikke bilder Robert Capa ville ha godtatt, for å si det slik. Du er ikke nær nok synes jeg (og han fra oven). Det ville skapt mer drama.Men for all del, det er greie bilder som kunne stått i avisen. Og han fra oven? Tettere utsnitt da altså? Edit: da er de oppe igjen Endret 9. juli 2008 av Hoptikopter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå