Gå til innhold

Lacie 1TB HD, erfaringer ?

Anbefalte innlegg

Noen som har en Lacie 1TB, det virke som det er 2x500 disker inni den.

Høres ut som 2 stk starter opp etter hverandre, er dette et minus med 2x500 disker mot 1xTB disk ?

Noe som plager er en vifte som går av og på hver 30 sekund ca, aksom den er fast programert.

Endret av Digidice
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

fikk den idag faktisk, den skal være "fanless" ikke mye bråk som kommer fra den.

Eneste minus er at du må installere noe som heter Setup Assistant som skal formatere den, men når jeg prøver å starte den kommer det bare opp en feilmld om at setupen må! kjøres fra en lacie hdd noe jeg gjør, så skjønner ikke helt hva som må til...Disken er helt ubrukelig før jeg får gjort det.

Så om ingen har noe ide til hva man kan gjøre hadde jeg nok tenkt meg om 2 ganger før jeg kjøpte den:P Er sikkert ikke alle som får problemet da...

Lenke til kommentar
fikk den idag faktisk, den skal være "fanless" ikke mye bråk som kommer fra den.

Eneste minus er at du må installere noe som heter Setup Assistant som skal formatere den, men når jeg prøver å starte den kommer det bare opp en feilmld om at setupen må! kjøres fra en lacie hdd noe jeg gjør, så skjønner ikke helt hva som må til...Disken er helt ubrukelig før jeg får gjort det.

Så om ingen har noe ide til hva man kan gjøre hadde jeg nok tenkt meg om 2 ganger før jeg kjøpte den:P Er sikkert ikke alle som får problemet da...

Vel min er ikke mye "fanless" bråker som et uvær, så vurdere og koble ut vifta og borre noe huller oppå eller noe.

Dette er den mest bråkete disken jeg har hatt, men tror den jeg har er en eldre versjon for det er 2stk 500 disker inni den.

Fysj treger på det kjøpet, vifta skrur seg av og på hver 30 sekund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...