Gå til innhold

erfaringer med el-land.no?

Anbefalte innlegg

Hei! skal bestille en ekstern hdd, har bestemt meg for LACIE 1TB. Brukte prisguide.no og s at el-land var de som hadde denne billigst samt at de har den på lager. Så lurer egentlig på om noen har gode/dårlige erfaringer med denne nettbutikken:) Eller hvis noen vet om et annet sted å skaffe denne?

Pris på el-land.no 1263,-

Håper noen kan fortelle meg litt:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det eneste jeg vet er at el-land er hos samme folkene som mobilland. Det er i såfall en butikk jeg Aldri skal handle hos igjen. Helt greit m handelen, men med retur og reparasjon er det helt forferdelig. Kanskje el-land har bedre rutiner der?

ringte det tlf nr som er på sidden deres : klokken er 9 !!!! han som tok tlf lå og sov ! og kunne ikke snakke kan f..... kundebehadling er det

Lenke til kommentar
Det eneste jeg vet er at el-land er hos samme folkene som mobilland. Det er i såfall en butikk jeg Aldri skal handle hos igjen. Helt greit m handelen, men med retur og reparasjon er det helt forferdelig. Kanskje el-land har bedre rutiner der?

ringte det tlf nr som er på sidden deres : klokken er 9 !!!! han som tok tlf lå og sov ! og kunne ikke snakke kan f..... kundebehadling er det

El-land.no support:

Man-Fre 08 - 16

[email protected]

Tlf: 936 66 200 ringt dette nr.

Lenke til kommentar

ble forbanna og sendte denne mail til el-land

Hvorfor sender dere ikke varer ? jeg bestilte og betalte torsdag

den 10 juli . i dag er det den 15 juli og ingen ting er sendt !

Når jeg ringer kunde tlf så ligger dere og sover ? dette er ordre 27252 . OG ALT ER PÅ LAGER .

Med vennlig hilsen

John Chr Eriksen

lagersjef.

Endret av svinekotelett
Lenke til kommentar

Dersom de ikke har lager selv så kan dere jo ikke skylde direkte på nettbutikken da det kanskje ikke er deres feil i det hele tatt. Men dårlig kundebehandling tyder jo på noe....

Og om varen har flere distributører, som feks Amentio har på ganske så mye, så kan varen stå som 'på lager' men feks hos en dyrere distributør de ikke vil bruke, så da venter de til den billigste distributøren har varen på lager slik at butikken sparer penger. Helt logiskt spør du meg..

Lenke til kommentar

Nå ble jeg litt nervøs, bestillte harddisken 11.7. Men heldigvis ser det ut som den er på vei. skal ha blitt levert på postterminalen i dag, så da er det bare å krysse fingre for at posten ikke har samme problemer:P men servicen høres jo helt jævlig ut, så får håpe at jeg ikke får noen problemer med den for å ungå å måtte sende den inn igjen...

Men blir nok siste gang jeg bestiller derfra hvis dere har hatt såpass problemer med dem!

Lenke til kommentar
Nå ble jeg litt nervøs, bestillte harddisken 11.7. Men heldigvis ser det ut som den er på vei. skal ha blitt levert på postterminalen i dag, så da er det bare å krysse fingre for at posten ikke har samme problemer:P men servicen høres jo helt jævlig ut, så får håpe at jeg ikke får noen problemer med den for å ungå å måtte sende den inn igjen...

Men blir nok siste gang jeg bestiller derfra hvis dere har hatt såpass problemer med dem!

grr.............. jeg bestilte den 10/7/8 og ble lovet varer i dag. Men nei da ingen ting er sendt og alt er på lager . Jeg opphever salget momentant !! dette er bad. Kjempe gøy med en nye pc som ikke kan brukes pga di ikke gidder sende . har fått alle andre deler fra andre nettbutikker .

Lenke til kommentar

hentet den i dag på posten, men er noe galt med den:P står at man må installere Setup Assistant før den kan tas i bruk, men når jeg prøver kommer det bare en feilmelding, så aner ikke hva jeg skal gjøre:( men tviler på at akkurat det er el-land sin skyld:P

Men hvis det er noen som vet hva jeg kan gjøre er det bare å si ifra:D

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

El-land og Mobilland er to sider av samme sak, ja.

Jeg vil anbefale/oppfordre folk til å sjekke butikkerfaringer i prisguiden om de lurer på noe om en butikk. Ser at flere her har erfaringer med butikken, om dere får dem med i prisguiden når de ut til flere! ;)

Foreløpig har ingen lagt inn erfaringer om El-land.no, men 3 av 4 erfaringer om mobilland.no gir karakter 1.. Jeg ville derfor ha vært skeptisk til å bestille noe derifra om sjansen er relativt stor for at produktet må returneres...

Lenke til kommentar
El-land og Mobilland er to sider av samme sak, ja.

Jeg vil anbefale/oppfordre folk til å sjekke butikkerfaringer i prisguiden om de lurer på noe om en butikk. Ser at flere her har erfaringer med butikken, om dere får dem med i prisguiden når de ut til flere! ;)

Foreløpig har ingen lagt inn erfaringer om El-land.no, men 3 av 4 erfaringer om mobilland.no gir karakter 1.. Jeg ville derfor ha vært skeptisk til å bestille noe derifra om sjansen er relativt stor for at produktet må returneres...

har lagt inn en afaring =)

Lenke til kommentar

Når jeg ringer kunde tlf så ligger dere og sover ? dette er ordre 27252 . OG ALT ER PÅ LAGER .

Med vennlig hilsen

John Chr Eriksen

lagersjef.

Jeg håper du bestilte de varene i firmasammenheng ettersom du benyttet "profesjonell" tittel i besvarelsen?

Lenke til kommentar

Med vennlig hilsen

John Chr Eriksen

lagersjef.

Jeg håper du bestilte de varene i firmasammenheng ettersom du benyttet "profesjonell" tittel i besvarelsen?

yes . alt er bestilt fra jobben =) og tittel er er fakta det =)

litenlogo.gif

Lenke til kommentar

OT; Jeg har god erfaring med Mobilland.no. Riktig nok bare en ordre..

La inn en ordre på en telefon med Chess-abonement og finansiering osv, og da ringte de meg opp å spurte om det virkelig var slik jeg ville ha det osv. Veldig grei fyr, ble sendt samme dag og greier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...