Ksungam Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Fikk meg nettop en støkk da jeg leste litt i denne artikkelen som for øyeblikket er øverst på db.no. Jeg kjenner hele denne guttegjengen fra Tønsberg meget godt, og det kom som et sjokk da jeg så artikkelen med fullt navn og bilder av flere av dem, samtidig som de forteller lite flatterende personlige opplevelser fra festingen deres. Overskriftene "Velkommen til «klamydia-poolen»" og "- Guttene bare tar på deg, ingen spør om lov" gjør ikke akkurat artikkelen til en forherligelse av skandinavisk sydenfyll. Prøvde å søke på noen av navnene deres på google, og artikkelen var noe av det første som kom opp. Jeg synes det var virkelig toskete av dem å stille opp på det her, tror dere dette kan få alvorlige konsekvenser for dem i ettertid med tanke på jobbsøking og slikt? Og foreldre og bekjente vil jo også lese dette, og tviler på at de vil synes det er så veldig kult heller... Noen synspunkter? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 var der da jeg var 9-10. var som en helt vanlig sydenby helt til sola gikk den. da ble byen nærmest storma av fulle folk på moppeder på fortauet osv. var vel noen som satte fyr på hotellrommet sitt også. virker som ting har en tendens til å gå litt for langt nedi der Lenke til kommentar
Gneldre Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 La de holde på som de vil. De får ta konsekvensene selv. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Har liten tro på at eventuelle fremtidige arbeidsgivere veier dette altfor tungt. Det er helt vanlig å dra på guttetur og gjøre litt ugagn i ungdomstida, noe de fleste arbeidsgivere sannsynligvis forstår. Om noe får de kanskje toastmasterjobben på fremtidige julebord! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 At folk drar til Aya Napa bare for å drikke og feste er ikke akkurat noe nytt. Lurt er det ihvertfall ikke. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Enig med deg MagnusK* toskete av dem. :[ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå