Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Om dere fikk velge kjæresten eller babe/kjekkas?

Anbefalte innlegg

Eksos hadde det hittil beste svaret. 8D

Må nesten si kjæresten. Det er litt greit med en som vet hva som tenner meg, og som jeg i tillegg vet går inn for å gjøre det like godt for meg som det er for ham, og som jeg kjenner kroppen til og ikke trenger å være forsiktig med, og i tillegg, sex med noen du virkelig er glad i er så mange ganger bedre enn tilfeldig sex. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om noen har bra utseende betyr jævlig lite om man skal dele livet sitt med noen.. i det lange løp.

Det virker nesten som om mange her mener at dama deres ikke kan konkurrere med kjendisen i utseende? :p

Endret av OsLoFrEaK
Lenke til kommentar

Min dame er knalldeilig hun, tror egentlig poenget er at en "kjendis" eller "babe" vil si referansen på good looks, men ingen garantier for innhold, og det kontra den du har tatt beslutningen om å leve sammen med.

Enig med holst84 sånn forøvrig da, men jeg var ikke opptatt av å svare moralsk, var bare det jeg tenkte akkurat der og da.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Jeg hadde ikke orket tanken på å leve med dårlig samvittighet resten av livet, så jeg hadde nok valgt kjæresten. Det hadde derimot vært fristende å velge den ukjente for eksperimenteringens skyld.

Lenke til kommentar
Du satt i et rom. På veggen var det et slikt speil som politiet bruker, der du kunne se ut, men de andre kunne ikke se inn til deg. I det andre rommet satt det to lettkledde damer uten å se hverandre. Den ene var dama di, og den andre var en glamourmodell eller ei skikkelig hot babe

Dette høres klisjé ut, men kjæresten min er definitivt den peneste jeg personen jeg veit om (jeg mener det!). Derfor blir ikke dette noe dilemma. Ikke at det ville vært det uansett, men dere tar sikkert poenget.

Ganske interessant diskusjon forresten :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Spanish

Damo, da eg ikkje kunne levd med meg sjølv.

Har uansett meir lyst på ho enn noen andre... (=

(er ein håpløs romantiker)

Lenke til kommentar
Om noen har bra utseende betyr jævlig lite om man skal dele livet sitt med noen.. i det lange løp.

Det virker nesten som om mange her mener at dama deres ikke kan konkurrere med kjendisen i utseende? :p

Enten det, eller så er dama deres ògså på forumet. Think about it.

For øyeblikket er jeg single, men hadde jeg vært i et forhold hadde jeg gått med dama. Det med utroskap er noe som gjør meg utrolig irritert.

Lenke til kommentar
Herregud så "riktig" folk sku svare her da.

Jeg hadde hatt en knallkveld med kjendisdama og så dradd hjem til dama. Kvelden med kjendisen hadde bare blitt ett fint minne som kun jeg og hun vet om. For meg kan sex og følelser separeres og sålenge dama aldri kunne få vite noe hadde jeg ikke hatt dårlig samvittighet.

Om sexen med kjendisen hadde blitt dårligere enn med dama er meg likegyldig... bare det visuelle med å pule en hot kjendis er nok til at jeg ville gjort det

Dama er jo verdens fineste jente :)

Evt. type

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...