Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Problem med el-start

Anbefalte innlegg

hei jeg har problem med el-starteren på scooteren min. Den begynte plutselig å ikke virke idag. Når jeg slår på tenningslåsen går bensinmåleren til topp, men når jeg trykker inn bremsen å skal til å trykke på el-start knappen går bensinmåleren til bunns. det kommer ikke noen lyd når jeg trykker på el-starten. Kicken virker, men skulle gjeren hatt el-starten tilbake. tror ikke det er noe problem med batteriet.¨

Jeg håper det er noen motoreksperter der ute som kan hjelpe meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
hei jeg har problem med el-starteren på scooteren min. Den begynte plutselig å ikke virke idag. Når jeg slår på tenningslåsen går bensinmåleren til topp, men når jeg trykker inn bremsen å skal til å trykke på el-start knappen går bensinmåleren til bunns. det kommer ikke noen lyd når jeg trykker på el-starten. Kicken virker, men skulle gjeren hatt el-starten tilbake. tror ikke det er noe problem med batteriet.¨

Jeg håper det er noen motoreksperter der ute som kan hjelpe meg :)

Hvis alt annet av elektronisk utstyr fungerer, og det er slik at når du trykker inn el-starten så kommer det absolutt ingen lyd, så vil jeg tro at det har noe med selve starteren å gjøre. Ikke med startmotoren. Mulig det er en dårlig forbinnelse langs ledningsnettet eller inne i bryteren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...