ulriktr Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 hei jeg har problem med el-starteren på scooteren min. Den begynte plutselig å ikke virke idag. Når jeg slår på tenningslåsen går bensinmåleren til topp, men når jeg trykker inn bremsen å skal til å trykke på el-start knappen går bensinmåleren til bunns. det kommer ikke noen lyd når jeg trykker på el-starten. Kicken virker, men skulle gjeren hatt el-starten tilbake. tror ikke det er noe problem med batteriet.¨ Jeg håper det er noen motoreksperter der ute som kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Det er et kjent tegn på at el-starten har tatt kvelden, må nok kjøpe ny. Lenke til kommentar
ulriktr Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Det er et kjent tegn på at el-starten har tatt kvelden, må nok kjøpe ny. hvet du noe om hvor mye det koster for en ny? Lenke til kommentar
KNB Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Startmotorer pleier å være dyre, over tusenlappen vil eg tro. Endret 22. juli 2008 av KNB Lenke til kommentar
daruu Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Prøv med ett nytt batteri/lade opp det du har først Kan være det er det også, og det er mye billigere å bytte Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hva slags scooter har du, trådstarter? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 hei jeg har problem med el-starteren på scooteren min. Den begynte plutselig å ikke virke idag. Når jeg slår på tenningslåsen går bensinmåleren til topp, men når jeg trykker inn bremsen å skal til å trykke på el-start knappen går bensinmåleren til bunns. det kommer ikke noen lyd når jeg trykker på el-starten. Kicken virker, men skulle gjeren hatt el-starten tilbake. tror ikke det er noe problem med batteriet.¨ Jeg håper det er noen motoreksperter der ute som kan hjelpe meg Hvis alt annet av elektronisk utstyr fungerer, og det er slik at når du trykker inn el-starten så kommer det absolutt ingen lyd, så vil jeg tro at det har noe med selve starteren å gjøre. Ikke med startmotoren. Mulig det er en dårlig forbinnelse langs ledningsnettet eller inne i bryteren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå