Gå til innhold

Spillserverne: Bannet pga ET banneord?

Anbefalte innlegg

idag ble jeg bannet fra gamer.no #2 sin server.

Fordi jeg skrev: Jævla fettetard!

Okei, først med jeg kicket der det sto som reason: regler...

Og prøvde å joine igjen, men da var jeg bannet.

Eh, gi en advarsel hadde vært fint, og det skal ikke bannes som man skriver det engang.

man kan bli forbanna for å dø.

Og etter kicket, så bare blir jeg bannet.

Adminen som var der sa ikke noe om det, hva faen skjer med adminsa på serverne?

Dette er bare usmaklig!

Takk for svar...

Håper ikke dette gjentar seg.

Endret av Janniftw
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg la inn en laaaaang kommentar til dette i går, bare for å bli avvist av at "tråden er flyttet/stengt".

Og jeg gidder ikke skrive alt igjen. Men summert;

Du slang ut en idiotisk kommentar som lager sur stemning og irritasjon. Jeg spiller en del på gamer.no serverene, hovedsaklig d2, og har i det siste merket mye slikt. Generelt sett dårlig stemning før en admin kommer, og folk slutter å slenge kommentarer i frykt for å bli.. bannet.

Det er tydeligvis slike drastiske tiltak som må til, for folk slutter jo ikke. En liten "faen" skader vel lite, men personlige angrep uten noe grunnlag virker rett og slett bare negativt på hvordan folk føler seg på serveren.

Så sjekk innom igjen om et par dager, og hold kommentarene ute. :)

(..Uten at jeg skal være noen rompekysser/ minimoderator altså).

BiNko!

Lenke til kommentar

Jeg kjenner ingenting til denne spesifike saken men vil oppfordre alle admins om å handle på denne måten. Jeg var selv admin på csplanet i et par år og det var det ganske klart at hard behandling som dette måtte til tider til for å sette lista der du og faste spillere ønsker den. Spillere som skriver "Jævla fettetard!" når de blir skutt sprer bare missnøye og ødelegger spillet for andre. Da er det bedre å være streng og si "det er muligens vanlig protokoll på andre servere, men her ønsker vi maners" og heller bli belønnet av å gjøre alle andre mer fornøyde.

En 10 minutter tenkepause har aldri skadet noen.

Lenke til kommentar

utan at eg har noko kjennskap til reglene rundt spillserverene til gamer så forstår eg godt at ein får ban med bruk av banneord i chat o.l.

For kva er vitsen med å "gaule ut" bannord, om ein ikkje greier å holde seg bør ein seriøst vurdere å slutte og søke profesjonell hjelp, for i normallivet er slike tilstander knytta til tourettes syndrom.

Lenke til kommentar

Selv om dette nå muligens er en foreldet sak, ønsker jeg å bekrefte hva JohndoeMAKT og Jankee sier ovenfor her. Jeg husker at det var jeg som bannet deg for overtredelsen, og jeg håper du nå forstår hvorfor. Du er selvsagt velkommen tilbake, såfremt du følger reglene i framtiden.

Mvh the Stig.

Lenke til kommentar

Å først bli kicket, før du ikke rekker å komme inn på serveren igjen, er du bannet.

Det syns jeg er latterlig!

Kunne jeg fått en advarsel?

Hadde jeg forsatt, kick..?

neste, ban?

Nei, adminsa på Gamer.no hakke peil, unnskyld meg...

Lenke til kommentar

Har skjedd med meg engang når man måtte skifte selv rates, jeg trodde da jeg hadde riktige rates og spilte osv men så ut av det blå blir jeg kicka og banna i 10min uten advarsel.

Når det små ting som dette så burde egenlig admin'en komme med advarslen før dem kicker eller banner noen.

Lenke til kommentar
Å først bli kicket, før du ikke rekker å komme inn på serveren igjen, er du bannet.

Det syns jeg er latterlig!

Kunne jeg fått en advarsel?

Hadde jeg forsatt, kick..?

neste, ban?

Nei, adminsa på Gamer.no hakke peil, unnskyld meg...

Slik du skriver her er det vel kanskje ikke så dumt du faktisk BLE bannet?

For det første, sånt skjer innimellom. Det er ikke snakk om at du aldri får spille der igjen. Det er vel en time eller noe slikt, så kan du fint logge på igjen. Forståelig er det jo, men du har jo allerede innrømmet at du gjorde det.

Og for det andre, dette skjedde jo for lenge siden, banen din er opphevet nå. Det tok vel knapt en time, eller hvor lenge gamer har som tid før du kan joine igjen.

Bare hiv deg på serveren og frag videre. ;)

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Har skjedd med meg engang når man måtte skifte selv rates, jeg trodde da jeg hadde riktige rates og spilte osv men så ut av det blå blir jeg kicka og banna i 10min uten advarsel.

Når det små ting som dette så burde egenlig admin'en komme med advarslen før dem kicker eller banner noen.

No er det vel litt forskjell på å bli kicka for ein teknisk innstilling som var feil og åpenbart bryte reglene med å banne i chatten.

Berre for å dra ein liten paralell, sidan det ser ut for trådstarter at det er heilt legalt å banne i chatten så kan han prøve dette. Finn ein politimann og dra eit par salver av det ein preserer å skrive i chatten til han/henne. Så kan du komme tilbake og fortelle kor stor bota blei, for der får du heller ingen advarsel.

Oppfør dere som voksne, det verklelege livet gir ikkje advarsler, det berre berre forelda som gir. Så tenk både to og tre ganger igjennom kva ein skriv før ein plumper ut med det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...