nilshv Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg var en av de som hoppet på elkjøp sitt GPS tilbud denne uka. En Nav:link 3550. Men jeg har 2 spørsmål. 1. Kan jeg legge inn mange POI automatisk? Rekner med at om jeg finner en liste så må den konventeres så den passer i min GPS, hvor kan jeg få tak i et slikt program? 2. Hvordan oppdaterer man kartene? Må man kjøpe oppdatering etterhvert, eller kan man laste ned oppdatering fra nettet? Som du ser er jeg ikke så kjent med GPS enda. Lenke til kommentar
ca119 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hehe, ja 895 kr var jo billig - jeg kjøpte også en.Den hadde ihverfall full Europakart! 1) POI ... ehm ... har du fått in fotoboksvarsler uten å betale for noe? Har ikke testet det selv ... har TOMTOM også. Men det skal vist finnes en mulighet for å legge in POI - "igo explorer" er ord du skal google etter. 2) Kjøpe kart/laste ned er nok ikke så enkelt. Fikk tak i et USA-kart til igo, det gikk ikke (var sperret - må ha opplåsekode fra jensen maste GPS`n). Og KJØPE??? Tror ikke det lønner seg, da er det like billig å kjøpe ny GPS! Min arbeidskollege skulle kjøpe tyrkia-kart til sin Garmin ... det kostet mere en en 3550 men han endte opp med den litt størrer 4350 modellen). Jeg var en av de som hoppet på elkjøp sitt GPS tilbud denne uka. En Nav:link 3550.Men jeg har 2 spørsmål. 1. Kan jeg legge inn mange POI automatisk? Rekner med at om jeg finner en liste så må den konventeres så den passer i min GPS, hvor kan jeg få tak i et slikt program? 2. Hvordan oppdaterer man kartene? Må man kjøpe oppdatering etterhvert, eller kan man laste ned oppdatering fra nettet? Som du ser er jeg ikke så kjent med GPS enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå