Malvado Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Det funker. Personlig så hadde jeg muligens satset på X48 med gigabyte og DDR2 ram. Lenke til kommentar
GrH Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Har du flere ram brikker i pcn din ? isåfall prøv og kun sett i en av de, og se om den starter da. Det har hjulpet før til meg (Kanskje det kan være for lav spenning på ram, jeg hadde det en gang og da hadde jeg akuratt ca lik feil.) -Djgunnah Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg prøvde det du sa, Djgunnah... det hadde desverre ingen virkning Blir nok et nytt hovedkort på meg, ja. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 jeg har akkurat samme problem som du, men med en nybygd maskin,har kjørt i ei uke og fungert bra- skulle starte den idag og den er død. når jeg kobler fra strømmen og venter til alle ledsa inni går ut og kobler inn strømmen igjen så starter den i et lite rykk på viftene og noen små leds her og der blinker en gang samtidig. før den blir helt død igjen. hva kan det være, alt er bare nye deler. asus hk intel cpu m8400, antec strømforsyning 650 watt, hvis det var cpu eller ram eller skjermkort skulle vel den ha starta opp allikevel? får lage en egen tråd om det tenker jeg. Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Jeg skjønner ikke hva som skjer jeg heller. I går fikk jeg til slutt skrudd på den, etter å ha trykket på startknappen en de ganger. Men nå idag er den umulig å få på igjen... ikke skjønne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå