Gå til innhold

BIOS oppdatering Asus a7n8x deluxe (xp2500)

Anbefalte innlegg

Sitter og knoter med nytt asus a7n8x deluxe kort, har montert en xp2500 (barton)

lastet nettopp ned siste oppdatering og fulgte anvisninger her på forumet og på asus sine sider.

Alt så ut til å gå greit, men ved oppstart anføres prosessoren til athlon xp1100?

Hadde en t-bird 1100 før, hva har jeg gjort galt?

Kommer heller ikke inn i windows xp pro, blåskjerm...

Håper noen har et godt tips

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

barton skal vel stå på 166 FSB vel?

+ at jeg tror en formatering og en ren ny innstallasjon av windows er nødvendig med tanke på at du har satt i et nytt hovedkort hvis jeg forsto riktig, at du har satt inn nytt hovedkort og ny cpu samtidig?

ikke 100% sikker i min sak, men ikke langt unna

Lenke til kommentar

lastet nettopp ned siste oppdatering og fulgte anvisninger her på forumet og på asus sine sider

kom til å tenke på oppdatering, da er det bios du mener? for det er den som er viktigst, med tanke på at barton skal funke, driverne til kortet har jo ikke så mye med det å gjøre!

skrev dette bare for å være sikker ;) er jo ikke alltid like lett å hvite hva andre gjør i den andre enden, og hvor flink med data personen er (GENERELT ALTSÅ) ikke noe personlig!!!

Å lykke til :yes:

Lenke til kommentar

Men Hvordan stille bios for å kjøre minnet på 333Mhz ??

Jeg har ikke justert på annet enn cpu externel fra 100 til 166.. Da blir det riktig på cpu, men minnet går da også på bare 166Mhz.. Er litt usikker på hva jeg skal stille på for å kjøre minnet på 333.. Men Jeg prøvde med å stille User defined på System Performance, og stilte Memory frequency til 200%, da indikerte bios en minnefrekvens på 334Mhz, men er dette riktig instilling???

The Edge

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...