atif12 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hei! Hele familien har hatt NetCom i flere år. Det har funka helt perfekt til april i år. I midten av april begynnte det å komme "tilkoblings feil" når jeg prøvde å ringe ut. NetCom skulle feilsøke dettte probleme. Etter 2 uker ringer jeg for å høre hvor langt de har kommet. Saken var under behandling. Nå hadde det begynt å komme oftere. Til slutt ga jeg opp. Jeg ringte dem å sa at jeg har hatt veldig mange problemer nå, og nå gidder jeg ikke mer. Etter å ha diskuteret med dem i 10 minutter, gikk de med på å fjerne min bindningstid. Noen uker senere tegna jeg et helt nytt abonnement fra dem. Samme problem. Jeg tenkte først at det var telefonen min. Nå har problemet kommet til resten av familien også. Om noen ringer til oss, kommer de til personsøken. Da får vi en melding med tapt anrop. Hva burde jeg gjøre nå??? Lenke til kommentar
mateogold Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Bytt til en annen opperatør, Dere ønsker sikkert en fri familie løsning som du kan få en bra løsning både fra Telenor og Tele2 (netcom dekning). - er vel masse andre løsninger der ute, jeg ville sett over hva som finnes av tilbud. Selv har jeg hatt telenor i 11 år nå, men bytter over til søsterselskapet TalkMore for å få lavere regninger. Håper det forbedrer seg, og ser frem til å høre hvilken løsning du velger, Mateo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå