Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Be ut dame jeg ekspederte?


Anbefalte innlegg

Jeg synest du skal vente litt og kansje kontakte henne. Si at du så henne på for eksempel en butikk, og spør om hun er fornøyd med telefonen etc. Jeg synest ikke det er noe galt i å prøve seg på henne. Hun er tross alt en vanlig dame i gata. Men problemet ligger i at du ikke har lov til å bruke personlige data til slike formål som dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Facebook er jo faktisk en god idé å sjekke ut.

De fleste har faktisk bruker der, og der er det ikke værre enn å søke på navnet hennes.

Skulle hun ha bruker der, så er jo det en grei plass å ta kontakt.

 

Men som sagt i min forrige post, så ville jeg unngått å tatt kontakt om du ikke treffer henne igjen på "normalt vis".

Endret av Steina
Lenke til kommentar

Hadde noen sendt meg melding med "hei du, det var jeg som solgte deg den buksa her om dagen" hadde jeg bare glist godt og blitt smigret. Det er jo helt opp til en selv om man vil godta eller ei, man må da få lov til å ta kontakt om man er desperat nok. ;) Litt verre hvis man ikke gir seg der dog. :p

Lenke til kommentar

et SMS scenario om hun står reg. i katalogen:

 

"Hei Kari. Solgte deg en mobil i forrige uke. Synes du virket som ei skikkelig spennende jente. Klarte ikke la være å søke opp navnet ditt i telefonkatalogen. Lurte på du ville blitt med å ta en kaffe en dag. Om jeg ikke hører fra deg tar jeg hintet. Ha det fint Ola Nordmann"

 

Da kan i hvert fall ikke arbeidsgiver beskylde deg for drive friflyt av personopplysninger. At man husker et navn på noen man har møtt og finner tlf. nr på lovlig vis kan da ikke være så galt.... Er sikker på at de aller fleste jenter synes det er topp å få et kompliment

Lenke til kommentar
hvordan vet du at hun heter kari?

 

Måtte bare finne på noe, kunne jo ikke hennes egentlige navn som er Jane....

 

John D

hæ? er det kari eller jane.

Fleric startet ikke denne tråden.

Han kom med et EKSEMPEL, og da brukte han et vilkårlig navn.

 

Navnet på hun som trådstarter snakker om, har vel du ikke så mye med? :)

Lenke til kommentar
Heihei!

En smule dårlig tittel, men kom ikke på noe bedre.

 

Jobber i en butikk som selger mobil tlf og mye annet.

I dag var det en jente jeg solgte en tlf til som jeg synest var meget atraktiv på alle måter. Sjarmerende, snill, pen, hyggelig å prate med, litt beskjeden og mye mer.

Fikk lyst til å be henne ut men synest ikke det passet helt å gjøre det mens jeg var på jobb og det var mange folk i butikken.

Navn og tlf nummer har jeg etter å ha ordnet tlf til henne (må oppgi tlf nr og leg ved kjøp av tlf m/abo).

 

Er det dumt av meg å sende henne en sms og be henne ut?

 

Hei!

Jeg som solgte deg tlf. Er du fornøyd med den?

Får jeg be deg på en date?

:!:

Det vil være et alvorlig tillitsbrudd mot kunde og arbeidsgiver. Folk har havnet i avisen og fått sparken for lignende ting.

 

Dont do it, uansett hvor trivelig jenta var - du måtte isåfall ha spurt henne der og da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...