Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ettemontere AC / klima på VW Golf III


Anbefalte innlegg

I disse varme sommertider merker jeg at varmeapparatet ikke gjør nytten i varmen. Har tenkt litt på å ettermontere air condition eller klimaanlegg. Er det noen andre som har erfaringer på dette området? Eneste måten å få en brukbar temperatur om sommeren, er å kjøre med alle vinduene nede.

Kan legge ved bilde av motorrom om ønskelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ganske så mye jobb å ettermontere aircondition

Er ikke noe billig jobb heller, du må kjøpe airconditionen, montere den og etterfylle det emd gass for en tusenlapp eller to

Så dersom du ikke har ett intimt forhold til bilen eller om den har noen andre affeksjonsverdier så hadde jeg heller solgt og kjøpt en bil med aircondition

 

Tror ikke jeg hadde giddet jobben, kun bryet hvert i tilfeller der det er en spesiel eller skjelden bil

Lenke til kommentar
Hva med å få tak i A/C fra en skrotet Golf III? Eller har Golf III aldri hatt A/C?

Joda, Golf lll har aircondition de, men det er jo ikke noe en får gratis av høggeren, ganske så mye som må demonteres og monteres for å få til å virke i en annen bil

Må uansett kjøpe en aircondition og kjøpe/fylle gass + alt arbeide som er med det, det blir mye penger og mye arbeid

Hadde heller solgt bilen, lagt til det som var tiltenkt å bruke på airconditionen og kjøpt meg en bil ferdig med aircondition eller klimaanlegg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...