Laffe Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Selv om du ikke liker det andre liker så betyr ikke det at de skal ikke få lov til å komme med tips og anbefalinger. Noen liker trinity blood, andre gjør det ikke, som f.eks jeg. Men det betyr ikke at jeg ikke kommer til å anbefale den... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Han sier bare at jeg leter etter noe lignende som Hellsing og Darker than Black, og da hvor noe av det noen har anbefalt ikke ligner. Jeg aner ikke Men nå har jeg nok til å holde meg oppe en god stund Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 i allefall skjønner trådstarter hva jeg menerXD han ba om ting som ligner på hellsing/dtb.. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Death Note er en sinnsykt bra serie Er bare 2 sesonger, men god underholdning for oss som liker anime. Link for alle episodene: http://www.surfthechannel.com/show/anime/Death_Note.html Annbefaler også Death Note, fantastisk spennende og se hvordan han greier seg. Er på Episode 8 nå. Ante ikke at det var 2 sesonger. Takk St0ffer. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Det er da bare en sesong med 37 episoder. + et par Specials på en ep. per. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Neon Genesis Evangelion! Den er vel ikke helt i den stilen, but still! Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hvis en tåler slight brainfuck så er NGE glimrende, ja. En klassiker! Lenke til kommentar
Amento Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Hvis en tåler slight brainfuck(...) Hva mener du...? Endret 3. august 2008 av Amento Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Mine anbefalinger; Ghost in the Shell, se serien før filmene Perfect Blue Excel Saga Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hvis en tåler slight brainfuck(...) Hva mener du...? You know... NGE har en tendens til å voldta hjernen din. Det kan kalles "wtf?". Lenke til kommentar
Amento Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Åja, Joda But I like it! Trenger litt tid til å hente seg inn igjen etterpå ... Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Absolutt, samme her. Som sagt: en klassiker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå