Gå til innhold

Noen som har animeer å anbefale?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dmc=dårligere enn spillet, så det føles galt å anbefale=Þ men hør på han når det gjelder trinity blood, den kommer du til å like.

-- men hva har code geass med de der å gjøre? det er sånn serie man kommer til å elske no matter what, men "hvis liker hellsing/draker then black"=Þ?

Lenke til kommentar
dmc=dårligere enn spillet, så det føles galt å anbefale=Þ men hør på han når det gjelder trinity blood, den kommer du til å like.

-- men hva har code geass med de der å gjøre? det er sånn serie man kommer til å elske no matter what, men "hvis liker hellsing/draker then black"=Þ?

Det at de har "mørke tema". Trenger nødvendigvis ikke å være bare Hellsing = Trinity Blood pga vampyr-temaet. ^^,

Håper du skjønte hva jeg mente. xD

Lenke til kommentar
til dere 2 over: 1) bleach er over 100 episoder, og går enda (uten noen slutt i sikte), ikke sånt folk faktisk burde anbefale-.-

2) death note er en dyp tenke serie, hellsing/darker then black er brainless skyteaction. tenk før dere anbefaler=Þ

Tenk på hva da før vi poster? Skulle bare gi Ståle et tips om en kort og bra serie.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Bleach er i mine øyner et gjennomført konsept. Det er vel ikke opp til deg å bestemme hva trådstarter faktisk liker? For alt du vet, kan bleach falle godt i smak hos han som det har gjort med andre.

Lenke til kommentar
Bleach er i mine øyner et gjennomført konsept. Det er vel ikke opp til deg å bestemme hva trådstarter faktisk liker? For alt du vet, kan bleach falle godt i smak hos han som det har gjort med andre.

Unnskyld meg, men hvor i all verden har du lest eller hørt at jeg bestemmer over hva trådstarter liker? Jeg gav han bare et tips om en god anime. Thats it.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Unnskyld meg, men hvor i all verden har du lest eller hørt at jeg bestemmer over hva trådstarter liker? Jeg gav han bare et tips om en god anime. Thats it.

Det var ikke siktet til deg :) Lett å missforstå uten quote.

Endret av Slettet-v6cLnSOv3V
Lenke til kommentar

Det var ikke siktet til deg :) Lett å missforstå uten quote.

Hehe, ok :p Kan være greit å bruke quote slik at man ikke missforstår.

Naruto anyone?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...