Ståle Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Animeer er ikke min spesialitet, så derfor spør jeg her. Jeg har egentlig bare sett 2, Hellsing og Darker Than Black, og jeg leiter etter noen i den stilen. MVH Ståle Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 mesj, synes egenlig ikke den var så mye. Nesten det samme omigjen, nå vil jeg ha noe litt mer forskjellig Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 ergo proxy, draker then black med scifi theme Lenke til kommentar
Totinona Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Devil May Cry? Trinity Blood? Code Geass? Tror kanskje du kan like de hvis du liker Hellsing/Darker than BLACK. xD Du kan lese litt om de og se om de er noe for deg. :> Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 dmc=dårligere enn spillet, så det føles galt å anbefale=Þ men hør på han når det gjelder trinity blood, den kommer du til å like. -- men hva har code geass med de der å gjøre? det er sånn serie man kommer til å elske no matter what, men "hvis liker hellsing/draker then black"=Þ? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 I will look into that. Takk. Burde hoolde meg opptatt for en stund Lenke til kommentar
Totinona Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 dmc=dårligere enn spillet, så det føles galt å anbefale=Þ men hør på han når det gjelder trinity blood, den kommer du til å like. -- men hva har code geass med de der å gjøre? det er sånn serie man kommer til å elske no matter what, men "hvis liker hellsing/draker then black"=Þ? Det at de har "mørke tema". Trenger nødvendigvis ikke å være bare Hellsing = Trinity Blood pga vampyr-temaet. ^^, Håper du skjønte hva jeg mente. xD Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 klagde på code geass, ikke trinity blood, det supporta jeg tom=Þ Lenke til kommentar
St0ffer Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Death Note er en sinnsykt bra serie Er bare 2 sesonger, men god underholdning for oss som liker anime. Link for alle episodene: http://www.surfthechannel.com/show/anime/Death_Note.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Death Note er gode greier ja Men ikke glem Bleach! Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 til dere 2 over: 1) bleach er over 100 episoder, og går enda (uten noen slutt i sikte), ikke sånt folk faktisk burde anbefale-.- 2) death note er en dyp tenke serie, hellsing/darker then black er brainless skyteaction. tenk før dere anbefaler=Þ Lenke til kommentar
St0ffer Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 til dere 2 over: 1) bleach er over 100 episoder, og går enda (uten noen slutt i sikte), ikke sånt folk faktisk burde anbefale-.- 2) death note er en dyp tenke serie, hellsing/darker then black er brainless skyteaction. tenk før dere anbefaler=Þ Tenk på hva da før vi poster? Skulle bare gi Ståle et tips om en kort og bra serie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Bleach er i mine øyner et gjennomført konsept. Det er vel ikke opp til deg å bestemme hva trådstarter faktisk liker? For alt du vet, kan bleach falle godt i smak hos han som det har gjort med andre. Lenke til kommentar
St0ffer Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Bleach er i mine øyner et gjennomført konsept. Det er vel ikke opp til deg å bestemme hva trådstarter faktisk liker? For alt du vet, kan bleach falle godt i smak hos han som det har gjort med andre. Unnskyld meg, men hvor i all verden har du lest eller hørt at jeg bestemmer over hva trådstarter liker? Jeg gav han bare et tips om en god anime. Thats it. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Bleach er i mine øyner et gjennomført konsept. Det er vel ikke opp til deg å bestemme hva trådstarter faktisk liker? For alt du vet, kan bleach falle godt i smak hos han som det har gjort med andre. Unnskyld meg, men hvor i all verden har du lest eller hørt at jeg bestemmer over hva trådstarter liker? Jeg gav han bare et tips om en god anime. Thats it. Det var ikke siktet til deg Lett å missforstå uten quote. Endret 10. juli 2008 av Slettet-v6cLnSOv3V Lenke til kommentar
St0ffer Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Bleach er i mine øyner et gjennomført konsept. Det er vel ikke opp til deg å bestemme hva trådstarter faktisk liker? For alt du vet, kan bleach falle godt i smak hos han som det har gjort med andre. Unnskyld meg, men hvor i all verden har du lest eller hørt at jeg bestemmer over hva trådstarter liker? Jeg gav han bare et tips om en god anime. Thats it. Det var ikke siktet til deg Lett å missforstå uten quote. Hehe, ok Kan være greit å bruke quote slik at man ikke missforstår. Naruto anyone? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) trådstarter kan elske dem, uten at det har noe å si, det skal liksom matche med hellsing/darker then black... Hellsing og Darker Than Black, og jeg leiter etter noen i den stilen. Endret 10. juli 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Soul Eater kan være verdt en titt. Relativt ny serie med 14 episoder så langt. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 what part of "noen i den stilen." dont you guys understand?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå