Gå til innhold

Nec MultiSync 20WGX^2 - hva kan jeg få for den?


Anbefalte innlegg

Jeg har ikke helt kontroll på hva som finnes av pc-skjermer for tiden, så jeg lurer på hva jeg kan få for denne skjermen?

 

Her er den i Prisguiden, men det kan jo ha kommet til andre (og bedre?) samt billigere skjermer enn akkurat denne i det siste.

 

Lurer på å legge den i Bruktmarkedet, men om noen er interessert er det bare å sende en PM.

Skjermen ble kjøpt hos Best-Buy den 8. juli 2006. Nøyaktig to år gammel m.a.o. Stått på nøyaktig samme sted siden den ble kjøpt, så den er komplett fri for skader og riper :)

 

Ps! Denne burde vel strengt tatt vært postet i Skjermer. Beklager, litt svimmel i kveld :roll: Fint om noen kan flytte tråden?

Endret av cheeba
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som alltid med skjermer, så spørs det vel hvor kresen man er på sånt, men helt ærlig; jeg har aldri tenkt over det på denne skjermen. Både til film og spill syns jeg den er veldig god. På respons er den også veldig bra, selv om den "bare" er 12ms.

Lenke til kommentar
Som alltid med skjermer, så spørs det vel hvor kresen man er på sånt, men helt ærlig; jeg har aldri tenkt over det på denne skjermen. Både til film og spill syns jeg den er veldig god. På respons er den også veldig bra, selv om den "bare" er 12ms.

 

 

Enig med Cheeba her.

Har samme skjermen og har aldri merka no etterslep hverken i film eller spill.

Dette er ein kanonskjerm, så om du skal ha noe bedre så tror eg du må lete en stund... med mindre du har litt gryn å bruke :D

Lenke til kommentar
Enig med Cheeba her.

Har samme skjermen og har aldri merka no etterslep hverken i film eller spill.

Dette er ein kanonskjerm, så om du skal ha noe bedre så tror eg du må lete en stund... med mindre du har litt gryn å bruke :D

 

Skulle nesten tro det var jeg som hadde laga ny profil her inne for å drive med snikreklame, hehe :p

Men det er da altså ikke :)

 

Det eneste som er dårlig er de forferdelige knappene. De ser ok ut, men selve kvaliteten er helt elendig. Ellers er skjermen helt i toppsjiktet.

 

Knappene henger på enda de ;) Syns de er veldig greie faktisk. Enkel betjening er det også :)

Lenke til kommentar
Enig med Cheeba her.

Har samme skjermen og har aldri merka no etterslep hverken i film eller spill.

Dette er ein kanonskjerm, så om du skal ha noe bedre så tror eg du må lete en stund... med mindre du har litt gryn å bruke :D

 

Skulle nesten tro det var jeg som hadde laga ny profil her inne for å drive med snikreklame, hehe :p

Men det er da altså ikke :)

 

Det eneste som er dårlig er de forferdelige knappene. De ser ok ut, men selve kvaliteten er helt elendig. Ellers er skjermen helt i toppsjiktet.

 

Knappene henger på enda de ;) Syns de er veldig greie faktisk. Enkel betjening er det også :)

 

Er enig i det med knappene, bruker denne skjermen både til PC og konsoll(PS3 og X360), og den 'select-knappen' er litt slitt.. faktisk så slitt at jeg ikke ser hva som står på den. Litt skranglete knapper som sagt. Kjøpte den for nesten to år siden, og eneste grunnen jeg ser til at jeg skulle erstattet denne, måtte ha vært hvis jeg skulle hatt en større skjerm. Kanonskjerm!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...