TechFrog Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Jeg har ikke helt kontroll på hva som finnes av pc-skjermer for tiden, så jeg lurer på hva jeg kan få for denne skjermen? Her er den i Prisguiden, men det kan jo ha kommet til andre (og bedre?) samt billigere skjermer enn akkurat denne i det siste. Lurer på å legge den i Bruktmarkedet, men om noen er interessert er det bare å sende en PM. Skjermen ble kjøpt hos Best-Buy den 8. juli 2006. Nøyaktig to år gammel m.a.o. Stått på nøyaktig samme sted siden den ble kjøpt, så den er komplett fri for skader og riper Ps! Denne burde vel strengt tatt vært postet i Skjermer. Beklager, litt svimmel i kveld Fint om noen kan flytte tråden? Endret 8. juli 2008 av cheeba Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Det skal være en veldig god skjerm som fortsatt er veldig populær, ihvertfall på utenlandske forum. Bakdelen er at den er virker litt billig og plastikkaktig. Sjekk hva andre skjermer går for i forhold til nypris og legg deg litt høyere. Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Har ikke sett tilsvarende skjerm til salgs, så jeg vet ikke helt hva det skulle bli Plastikkaktig er den vel egentlig ikke. I mine øyne iallfall Kan slenge med noen bilder hvis noen vil se den. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Ny pris minus 25% og deretter minus 5% for hvert år? Husker ikke den regla, men bare lurerer er det mye etterslep på den? 12ms er 6 ganger så mye som meg, eller trur jeg du kan ta minus 25% eller noe vis den er i god stand. Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Som alltid med skjermer, så spørs det vel hvor kresen man er på sånt, men helt ærlig; jeg har aldri tenkt over det på denne skjermen. Både til film og spill syns jeg den er veldig god. På respons er den også veldig bra, selv om den "bare" er 12ms. Lenke til kommentar
Mytosis Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Som alltid med skjermer, så spørs det vel hvor kresen man er på sånt, men helt ærlig; jeg har aldri tenkt over det på denne skjermen. Både til film og spill syns jeg den er veldig god. På respons er den også veldig bra, selv om den "bare" er 12ms. Enig med Cheeba her. Har samme skjermen og har aldri merka no etterslep hverken i film eller spill. Dette er ein kanonskjerm, så om du skal ha noe bedre så tror eg du må lete en stund... med mindre du har litt gryn å bruke Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Plastikkaktig er den vel egentlig ikke. I mine øyne iallfall Det eneste som er dårlig er de forferdelige knappene. De ser ok ut, men selve kvaliteten er helt elendig. Ellers er skjermen helt i toppsjiktet. Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Enig med Cheeba her.Har samme skjermen og har aldri merka no etterslep hverken i film eller spill. Dette er ein kanonskjerm, så om du skal ha noe bedre så tror eg du må lete en stund... med mindre du har litt gryn å bruke Skulle nesten tro det var jeg som hadde laga ny profil her inne for å drive med snikreklame, hehe Men det er da altså ikke Det eneste som er dårlig er de forferdelige knappene. De ser ok ut, men selve kvaliteten er helt elendig. Ellers er skjermen helt i toppsjiktet. Knappene henger på enda de Syns de er veldig greie faktisk. Enkel betjening er det også Lenke til kommentar
Caze Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Man får jo raskere skjermer med ellers samme speks til rundt 1500-1700,- NYPRIS, så jeg tror vel ikke du kan forvente særlig mer enn 800 - 1000,-. https://prisguiden.no/vis_kategori....mp;submit=S%F8k Endret 9. juli 2008 av Caze Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Enig med Cheeba her.Har samme skjermen og har aldri merka no etterslep hverken i film eller spill. Dette er ein kanonskjerm, så om du skal ha noe bedre så tror eg du må lete en stund... med mindre du har litt gryn å bruke Skulle nesten tro det var jeg som hadde laga ny profil her inne for å drive med snikreklame, hehe Men det er da altså ikke Det eneste som er dårlig er de forferdelige knappene. De ser ok ut, men selve kvaliteten er helt elendig. Ellers er skjermen helt i toppsjiktet. Knappene henger på enda de Syns de er veldig greie faktisk. Enkel betjening er det også Er enig i det med knappene, bruker denne skjermen både til PC og konsoll(PS3 og X360), og den 'select-knappen' er litt slitt.. faktisk så slitt at jeg ikke ser hva som står på den. Litt skranglete knapper som sagt. Kjøpte den for nesten to år siden, og eneste grunnen jeg ser til at jeg skulle erstattet denne, måtte ha vært hvis jeg skulle hatt en større skjerm. Kanonskjerm! Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Da støtter jeg heller dyrenes frigjøringsfront Det er ikke så om å gjøre å få solgt den, men har en tilgodelapp på en butikk jeg tenkte jeg skulle spe på litt med Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Man får jo raskere skjermer med ellers samme speks til rundt 1500-1700,- NYPRIS, så jeg tror vel ikke du kan forvente særlig mer enn 800 - 1000,-. https://prisguiden.no/vis_kategori....mp;submit=S%F8k Finn en 20" skjerm med IPS-panel til den prisen. Det er ikke hvor rask en skjerm er som bestemmer om den er bra eller ikke. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Riktig. Skal man sammenligne skjermer er man nødt til å lese reviews eller se skjermen i bruk selv. Hastighet er kun et lite parameter blant mange andre. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Det var hovedsaklig knappene jeg tenkte på når jeg sa den hadde et litt billig og plastikkaktig preg, ja. Skjermen skal ha et VELDIG godt bilde og respons i forhold til prisen. Det skal også godt gjøres å finne en så god skjerm under 24", da det meste i dette sjiktet nå er TN-paneler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå