razh0r Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Heisann! Jeg lurer rett og slett på hvor jeg kan skaffe Vanilla Coke. Har hørt det er relansert i USA (hvor de nå også har Vanilla Coke Zero). Finnes det noen steder i Sverige som selger denne herlige vidunderdrikken! NB! Dette er ikke en diskusjonstråd hvorvidt man liker brusen eller ikke. Varme ord om brusen er selvfølgelig velkommen! Endret 8. juli 2008 av razh0r Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 *late som jeg ikke leste det nederste* Brusen er dritdigg og jeg lurer forsåvidt på det samme, har savna denna smaken LENGE nå etter de tok den av markedet her i Norge... Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Åhh savner Vanilla coke husker den smakte dritt men vis du rista flask ble den kjempe god! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 http://store.drsoda.com/vanillacoke.html Bestill! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 *kose på sin 1.25L Vanilla Coke flaske som ligger i kjelleren* De har dem i Tyskland vet jeg, men jeg kjøpte min i Frankrike.. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 http://store.drsoda.com/vanillacoke.html Bestill! We Are No Longer Shipping Orders Outside The USA (except to military apo/fpo addresses). The reason for this is that most of the international orders had errors, one after another, on addresses etc, thus creating a huge workload here and thus no longer being profitable. If you have found something that you just have to have and you understand in advance that it does cost quite a bit of money to ship overseas, please contact me via email and I will try to work it out with you. [email protected] thanks noname1 :s Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 ''except to military apo/fpo addresses'' hmm Lenke til kommentar
All You Can Rape Buffet Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Prøv ebay, bli veldig dyr frakt btw. Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Noen som har troa på Sverige? grensehandlig? =P Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Do want! Kan ikke hjelpe deg med kjøp desverre. En ting jeg lurer på: Finnes det firma som driver med relaying? For eksempel: Du skriver inn Customer 124352 Acme relay service ZIPCODE STATE som mottaker hos drsoda. Når Acme relay service mottar varen, sender de den videre til addressen til customer 124352. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Syns det har vært mange (fler enn en ) tråder om dette, men jeg kan faktisk ikke huske hvordan vanilla coke smakte. Husker bare jeg ikke likte den :o -edit- *bruke søkefunksjonen* Første som kommer opp -> Link 1 Og inni den tråden -> Link 2 Endret 9. juli 2008 av Slettet-PJ3x8Q2w Lenke til kommentar
paroa Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Do want! Kan ikke hjelpe deg med kjøp desverre. En ting jeg lurer på: Finnes det firma som driver med relaying? For eksempel: Du skriver inn Customer 124352 Acme relay service ZIPCODE STATE som mottaker hos drsoda. Når Acme relay service mottar varen, sender de den videre til addressen til customer 124352. Tenker du på sånn som magnum gjør? Endret 9. juli 2008 av paroa Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Akkurat det jeg tenkte på, takk takk. Endret 9. juli 2008 av FLarsen Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 de selger det i Svinesund, spurte om muttern kunne kjøpe det sist gang vi var der Men hu ville ikke kjøpe et brett av noe bare jeg drikker Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Vet at enkelte små (innvandrer)butikker importerer, blant annet en nede i Arendal. Her i Porsgrunn får du kjøpt Cherry Coke på en menybutikk. Kan jo være lurt å sjekke litt rundt i området der du bor Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 de selger det i Svinesund, spurte om muttern kunne kjøpe det sist gang vi var der Men hu ville ikke kjøpe et brett av noe bare jeg drikker Navn på butikk takk? Jeg har lett gjennom de fleste butikkene, uten å finne så mye. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 godisfabrikken vedsiden av eurocash tror jeg det var, hvertfall den godisbutikken til venstre for Eurocash Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Prøv ebay, bli veldig dyr frakt btw. Hvordan skal du vite at ikke selgeren ikke har putta noe i colaen din? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Vet at enkelte små (innvandrer)butikker importerer, blant annet en nede i Arendal. Å? Hvilken da? Jeg kan kjøpe og selge videre til forumfolk for dobbel pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå