ken8 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hei. Har akkurat kjøpt meg en Creative Zen 16GB mp3 spiller. Trodde denne hadde mulighet til å browse mappene du la in MUSIC mappa på mp3 spilleren, slik som på Creative MUVO Alle mp3 sangene mine er organisert i mapper og ikke alle mp3 taggene er korrekte, slik at å kun browse etter album, artist osv. blir ofte feil. Hvordan kan jeg enklest mulig dra over en mappe feks "NY MUSIKK" og klare å kun spille de sangene som er i den mappen? Mulig jeg leverer tilbake spilleren og kjøper en Samsung P2 i stedet da den skal støtte dette. (Synd de er så dyre i forhold) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Mange spillere som støtter folder browsing da, ikke bare P2. Cowon D2, cowon i7, alle sony sine nye (s610, s710, a810, a720 og a820 seriene) etc Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Er det noen mulig å lese om spilleren støtter folder browsing ut fra specs eller må man lese reviews da? Hvis man vil ha inn "mapper" i Zen spilleren, må man bruke spillelister da? Slik at man bare dumper alle sangene inn også lager man "mapper" med spillelister? Takker for at du sa fra at det finnes mange andre typer spillere som støtter folder browsing, er dette jeg har savnet aller mest når jeg har hadde iPod Nano (så den ble solgt). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Må bruke spillelister på Zen isåfall ja, veldig tungvint. Du må vanligvis lese anmeldelser, men du kan bruke sammenlikningsdatabasen på anythingbutipod og søke etter spillere med folder browsing http://www.anythingbutipod.com/compare/ utvid "browsing & mgmt" fanen og hjuk av kun "file folder" Jeg og er podcast fan, har en sansa clip som har samme podcast system som fuze og en sony s710. Bruker sonyen da den har lenger batteritid, men savner VELDIG clip'en sin podcast funksjon. Fuze har lenger batteritid enn clip, så det hadde vært valget mitt om jeg hadde vært deg http://www.anythingbutipod.com/archives/20...fuze-review.php Du bare tagger filene med "podcast" eller putter dem i podcast-mappen, så spretter de opp under podcast på spilelren. Har du på "shuffle all" på musikk kommer ikk epodcastene opp. Om du spiller musikk midt inni en podcast, får du automatisk spørsmål om du vil fortsette der du slapp når du finner podcasten igjen. Og det beste? 899 kr for 8GB, og den har minnekortspor MEN den er absolutt ikke brukbar til video, you have been warned Endret 9. juli 2008 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå