Gå til innhold

Må ned i vekt fort!

Anbefalte innlegg

Gidder faen ingenting nå jeg.. tror jeg skal bare drikke vann i en måned.. sulte meg selv ^_^

Dør vel snart uansett så :(

Da blir du hvertfall tynn :) Kanskje du kan ta en Christian Bale eplekur. Neida, finn ut DIN måte å gå ned i vekt på, ingen veit bedre enn deg selv åssen kroppen din reagerer på forskjellige ting. Jeg er på sommerdeffen nå, spiser kun proteiner, litt fett og veldig lite karbohydrater. Har gått ned litt for fort merker jeg, så da ble det litt mer mat i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gidder faen ingenting nå jeg.. tror jeg skal bare drikke vann i en måned.. sulte meg selv ^_^

Dør vel snart uansett så :(

Sultekurer funker dårlig. Alt du oppnår er å senke forbrenningen, slik at du legger på deg enda fortere når du begynner å spise normalt igjen.

Endret av Frank2004
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Sultekurer funker dårlig. Alt du oppnår er å senke forbrenningen, slik at du legger på deg enda fortere når du begynner å spise normalt igjen.

Det er en myte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg kan gå med på at sultekurer over en måned ikke nødvendigvis er det lureste, men det tar flere dager uten næring i det hele tatt før kroppen går i "sparebluss". Dø av sult vil du gjøre til slutt uansett.

Å sulte seg i fem dager vil for eksempel være uproblematisk. Det er en ekstrem form for faste. Jeg uttrykte meg kanskje litt nonchalant når jeg sa det var en myte, men det virker som om folk tror forbrenningen blir ødelagt permanent. I tillegg så er det urealistisk å gå 30 dager uten mat. Hvis vi tenker innenfor realistiske rammer her, så ser jeg ikke problemet med å sulte seg noen dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...