usbkalkis Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hei! Hovedkortet og alt starter i kabinettet, men ikke noe pip eller noe. Svart skjerm og ikke noe piping! Jeg tok ut ALT og la det på bordet, og starta. Nå installerer jeg OS etc. det funker! Det er sånn chip på hovedkortet hvor jeg kan starte det og se feilmeldinger etc. står FF når det er inni kabinettet. Hva i huleste kan dette være!? Noe galt med kabinettet tro? Takk! Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Kan du ha satt på for mange slike på feil plass, slik at du kortslutter hovedkortet når det er skrudd inn i pcn? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Helt sikkert ikkje noe galt med kabinettet nei, men med montøren Som brukernavnerkjipt sier, sjekk at alle spacere er riktig plassert. Du har satt i spacere har du? Det er nok helt sikkert en kortslutning ett sted. Lenke til kommentar
usbkalkis Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Takk! Var en stygg sånn dings for mange! Danke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå