Gå til innhold

Blir varm og skrur seg av

Anbefalte innlegg

Jeg har en litt "gammel" bærbar pc. Den funker helt fint, men plutselig skrur den seg av og blir veldig varm. Har prøvd å finne noe å legge den på så den ikke blir varm og skrur seg av, men ingenting funker av det jeg har prøvd.

Noen idé om hvordan den slutter å bli varm og skru seg av?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en litt "gammel" bærbar pc. Den funker helt fint, men plutselig skrur den seg av og blir veldig varm. Har prøvd å finne noe å legge den på så den ikke blir varm og skrur seg av, men ingenting funker av det jeg har prøvd.

rense vifta?

Lenke til kommentar

rense vifta?

Tja. kan jo teste. men tror ikke det er vifta sin feil egentlig, for det er jo hele pc'n som blir veldig varm og ikke bare der vifta er. hmm..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Den metall greia som har metta flate kobber ribber i seg som vifta blåser på :p

Ikke lik, men er da en bedre forklaring enn det jeg har skrevet :p

coolers_15_-004.jpg

Takker ;) Da skal jeg se om jeg finner den vettu :)

Lenke til kommentar
Men husk å ikke bruk støvsugeren rett på de da, ellers kan PCen få støt, og vips så har du kanskje ikke noe mer PC ;)

Aha.. ok. Takk for tipset. hadde vært dumt om pc hadde streika før jeg har råd til en ny en ;)

Lenke til kommentar
Muligens du må lette på hele kjøleribba får å få rensa den, så du burde ha en liten stjerne eller vanlig skrutrekker.

Jepp.. men det ordner seg nok ;) Kommer vell bedre til å få rensa den hvis den blir litt løsna på tipper jeg :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...