8ball Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Kjeder meg fryktelig mye nå og kunne godt tenkt meg en god latter. Så da frir jeg til dere og lurer på om noen kan anbefale noen bra stand up show. Tenker da på slikt som: Eddie Murphy - RAW Carlos Mencia - Not For The Easily Offended Edit: Bare legger til noen til jeg.. Jeff Dunham - Spark of Insanity Endret 8. juli 2008 av 8ball Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Omid Djalili er fantastisk. Det same er Russell Peters. Om du har sansen for litt famelieslapstick, er Blue Collar Comedy noko for deg. BCC består av Jeff Foxworthy, Ron White, Larry the cable guy og Bill Engwall, fire rednecks frå Texas. Lenke til kommentar
8ball Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Om du har sansen for litt famelieslapstick, er Blue Collar Comedy noko for deg. BCC består av Jeff Foxworthy, Ron White, Larry the cable guy og Bill Engwall, fire rednecks frå Texas. Helt konge. Tenkte faktisk på de 4 amerikanerene, men kunne ikke huske noen av navnene. Blue Collar Comedy er faktisk noe for meg Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeff Dunham Pablo Francisco Lenke til kommentar
thadon Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 JIMMY CARR! Så noen klipp fra youtube, så kjøpte jeg begge dvdene, ekstremt artig fyr Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 -Eddie Izzard - Husker ikke navnet på fyren, men han hadde en film kalt : Beyond the pale. Tror Griff eller noe var i navnet. -Jeff Dunham -Pablo Francicso - Han inderen som var på NRK for noe måneder siden Lenke til kommentar
Dummie Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 -Bill Hicks ,George Carlin,Doug Stanhope,Joe Rogan Lenke til kommentar
8ball Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Ser det har kommet noen navn på lista nå. Maser kanskje litt mye, men om dere kan navnene på noen av show'ene de har gjort, så ta gjerne med det også. Ser at noen har vært en del runder gjennom div. tv sendinger. Men uannsett, takker for alle bidrag. Har nok litt tid foran meg med youtube osv nå Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Eddie Izzard har vel 5 dvd'er. Der min favoritt er "Glorious". Beyond the pale - Jim Gaffigan Arguing with myself - Jeff Dunham Sparks Of insanity - Jeff Dunham Lenke til kommentar
Kjøleskapmannen Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Rart at ingen har nevnt Dave Chapelle enda. Lenke til kommentar
Vanguard12 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 The Three Amigos så den tilfeldig på Canal+ og ble positivt overrasket http://8mm.no/scripts/public_view_movie.php?id=5746 Ellers er det jo litt morro med vulgære Andrew Dice Clay http://www.youtube.com/watch?v=7dUw5RGX8FY Richard pryor http://www.amazon.com/Richard-Pryor-Stand-...e/dp/B000803BPS Lenke til kommentar
KNB Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Stephen Lynch Han er ikke stand-up artist, men han er ekstremt morsom! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Anything av O.J ? Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Dagfinn Lyngbø! Både "Ka è vitsen?" og "Evolusjon" er hysterisk morsomme! Evolusjon er riktignok ikke på DVD enda såvidt jeg vet, men det skal vel gå an å få med seg live et sted Lenke til kommentar
GeniuS_ Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Bill Bailey - Part Troll Robin Williams - Live on Broadway To show jeg aldri blir lei av å se. Flere som jeg kommer på i farta: Carlos Mencia, George Carlin, Pablo Francisco, Russel Peters, Jimmy Carr, The Three Amigos Lenke til kommentar
drugis Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 ed byrnes! ligger en dvd oppdelt i 9 deler på youtube Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Eddie Murphy - Delerious <- lo så jeg grein. Endret 12. juli 2008 av Cri Lenke til kommentar
multa Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Hva med Nick Swardson? Funny guy! Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Doug Stanhope med: -Deadbeat Hero -Word Of Mouth -No Refunds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå