toth Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 :!: Det er ganske elementært om man har øyene plassert på den normale plassen i hodet Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Voldsomt så mange poster dere skulle bruke på off topic, da. Gå på "administrer" på mine innlegg, kryss av de du ikke vil ha og trykk lagre endringer. Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 hehe...toth trodde han kunne presse det ut av meg, men jeg fant det ut ca 15 sek etter hans nest-sisste innlegg... Toth: vi sees i helvette Lenke til kommentar
toth Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Toth: vi sees i helvette Det kan Toth: vi sees i helvette Det kan du da virkelig ikke mene? Med dine flotte antihomo-holdninger skal du vel rett til himmelen sammen med WBC? Lenke til kommentar
Gjest jedi-lol Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Må si jeg fikk sjokk når jeg ble bedt i bursdag da jeg var tretten, og veninna mi fikk dildo og analkuler i gave. 'Flasketuten peker på' var byttet ut med 'Dildon peker på'. De som var med satt nakne i en ring på gulvet, og hadde lek om hvem som kom først. Analstimulanse var også lov. Nå vet dere hva jenter driver med, ja. Men du kan jo foreslå "kjeks-leken", førstemann som sæder på kjeksen vinner. Du kan innlede med å fortelle historie om en "randomkompisyo" hadde hatt 'kjeks-leken' med noen venner feks. og si "Er ikke det sykt eller?!", for så å foreslå å prøve dette selv. Deretter kan du avsløre den lille vrien hvor kjeksen er munnen din Lykke til. Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Med dine flotte antihomo-holdninger Jeg er homofob, ja but I ain't going for heaven! Si til Gud at NorkaBorka har en tjeneste for landet han skal utføre! Lenke til kommentar
Gjest Guest_erik_* Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg har lyst til å ronke kompisen min, han har ronket sammen med andre kompiser før. Og nå har jeg lyst til å være med, men kun med han. Hvordan gå frem? Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Wtf. Ikke gå frem, du. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg er homofob, ja but I ain't going for heaven! Si til Gud at NorkaBorka har en tjeneste for landet han skal utføre! Og jeg fortsetter med Off Topicen, og spør deg. Hvorfor? Og ikke kom å si at det er unaturlig eller noe. Jeg vil høre en grunn jeg ikke har fått dratt nedover huet x antall ganger tidligere. x) Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Unaturlig er både en ugyldig og feilaktig grunn. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 NorkaBorka: Du virker særdeles usikker på deg selv. Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Fest penis fast i eit tau, deretter fest tauet i hengerfestet på ein bil og få nokon til å kjøre, PROBLEMET LØST.. P.S: husk rulleskøyter Mvh. MacGyver Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Fest penis fast i eit tau, deretter fest tauet i hengerfestet på ein bil og få nokon til å kjøre, PROBLEMET LØST.. P.S: husk rulleskøyter Mvh. MacGyver Sikker på at det ikke var "hvordan slutte å runke" du hadde tenkt å svare på? x) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg har lyst til å ronke kompisen min, han har ronket sammen med andre kompiser før. Og nå har jeg lyst til å være med, men kun med han. Hvordan gå frem? jeg antar at du bor på landet Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg har lyst til å ronke kompisen min, han har ronket sammen med andre kompiser før. Og nå har jeg lyst til å være med, men kun med han. Hvordan gå frem? jeg antar at du bor på landet Ja, det er bare på landet det utvikles homofili. I byene er alle hetero. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 det er ikke sikkert han er homo, men på landet er det er mer lukket miljø Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Er det bare meg som ikke klarer å kombinere lukket miljø med det å ha lyst på en handjobb? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Edit: Full kamerat som skrev her mens jeg var på dass mens vi venta på taxien. Endret 11. januar 2009 av Chancelor Lenke til kommentar
Shasui Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Kunne aldri falt meg inn å gjøre noe sånt me mine kompiser Hadde blitt akward lenge etterpå. Men om dere begge føler at det er greit, syns jeg du burde go for it Lenke til kommentar
Gjest RunkeGutt15 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg har runka kompissen min og han har runka meg, det var drit deilig! Jeg gir dere noen tips. Han skulle overnatte hos meg og vi var alene hjemme. Vi driver å kødder med litt homo greier uten att vi er det. Men når vi skulle legge oss lå vi i en dobbeltseng (hadde ingen andre). Så kom han liksom rullene oppå meg og begynte å tulle med det homo greiene. Jeg begynte å gå ned på siden av trusa hans og bevegde meg sakte mot pikken. Jeg sa "bare si stopp" han sa ikke stopp, så jeg kom til pikken hans og koste rolig med pikken og ballene med den ene hånda. Jeg begynte å runke han rolig og jeg sa "du kan gjøre det samme med meg hvis du vill". Han gjorde det og vi runka sammen. Jeg runka han og han runka meg. DETTE ER EN HELT SANN HISTORIE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg