klisstre Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg var en av de uheldige som lastet ned 2,40 oppdateringen som gjorde ps3 ubrukelig Jeg vet at jeg må reformatere HDD til PS3 for å få den til å funke igjen, men har dere en metode jeg kan prøve for å beholde gamesavene mine? Hadde vært hyggelig med svar så raskt som mulig Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Users found that removing and reformatting their PS3 hard drive and then reinserting it into the console would get the system to boot completely, after which it asks to reformat the disk again and everything runs normally. Of course they lose all of their saved games and have to redo all of their downloads, but I suppose that is better than sending in the system for a $150.00 repair. Du må nok desverre formatere, er latterlig teit, men penger spart Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Slikt går på garantien, så er vel egentlig ikke penger spart.. Men, mye tid du sparer da.. Og, sender du den inn mister du nok sannsynligvis alt uansett.. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 er vel muligens mulig å få ut save dataen om du får koblet disken til en pc, selve disken skal fungere forsatt. Lenke til kommentar
klisstre Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 er vel muligens mulig å få ut save dataen om du får koblet disken til en pc, selve disken skal fungere forsatt. Koblet harddisken til PCen, men dukket ikke opp i "Min Datamaskin". Fant derimot disken i enhetsbehandling. Klarer ikke få tilgang til den Lenke til kommentar
klisstre Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 er vel muligens mulig å få ut save dataen om du får koblet disken til en pc, selve disken skal fungere forsatt. Koblet harddisken til PCen, men dukket ikke opp i "Min Datamaskin". Fant derimot disken i enhetsbehandling. Klarer ikke få tilgang til den Er det en måte jeg kan prøve for å få ut gamesavene når HDD ligger i device manager og ikke i min datamaskin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå