Ar`Kritz Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Er det noen som har prøvd de fine, små 8 cm CD'ene i en slot-in spiller? Jeg spør fordi det kunne være kjekt med et par sånne plater i bilen. Går det, eller går det ikke? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 du mener de med bare en sprekk, nei det går ikke. Spilleren kan i værste fall bli ødelagt og du må uansett skru opp kassa for å få platen ut, mens i tray in går det bare med de som har en grop for det Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 du mener de med bare en sprekk, nei det går ikke. Spilleren kan i værste fall bli ødelagt og du må uansett skru opp kassa for å få platen ut :-? Jaja... i tray in går det bare med de som har en grop for det Det gjelder vel de aller fleste. Takk for svar! Lenke til kommentar
YBD Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Vet at 8cm ikke funker på slot-in, men jeg har prøvd for morro skyld alle mulige måter å få inn CD'en i min Pioneer slot-in på datamaskinen. Spilleren vil ikke ha den, så det skal nok mye til å ødelegge spilleren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå