Gå til innhold

En lyktestolpe i solnedgangen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er en enkel sjel, og liker faktisk solnedgangsbilder, selv om de kan tas av hvem som helst. Fin tanke, om enn ikke superoriginal, bak bildet, men du bør skalere ned bilder før du legger dem ut - instruksjoner finner du i en sticky øverst i Bildekritikken.

Det store formatet er veldig avslørende ifht. tekniske svakheter, som det er mange av i dette bildet. En del fargefeilbrytning, og ikke plagsomt skarpt.

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Jeg synes også at komposisjonen er svak. Du har forsøkt å være litt frekk med å plassere lyktestolpen langt til venstre, men de fungerer ikke. Når et bilde er så strengt og ikke er et spesielt sært motiv bør du følge reglene, og her er det kun tredjepartsregelen som vil fungere.

Lenke til kommentar

Takker for svar!

Jeg er helt nybegynner innen fotografering, så jeg vet at jeg er dårlig på flere ting. Men jeg lærer ikke så mye uten å prøve og få tilbakemeldinger på mine bilder. Jeg legger ut bildet ubehandlet, så hvis noen gidder å laste det ned å gi det sin egen vri hadde jeg satt pris på det, slik kan jeg lære hva jeg gjør feil.

Bildet er forresten tatt på Rhodos :)

http://www.flickr.com/photos/27617788@N02/2649724659/

Endret av kesse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...