L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 I september i fjor lot jeg meg lure til å kjøpe medal of Honor: Airborne via EA sin nedlastingstjeneste "EA Link". I ettertid har jeg hørt at det er begrensinger på antall ganger og hvor lenge man kan laste ned spill derfra. Jeg har prøvd å søke litt rundt, men har ikke funnet noe definitivt svar. Mulig jeg er dårlig til å søke, men ikke skyt meg for det. Gi meg heller en link og et svar. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Fra Wikipedia. Download limitations Users are given 6 months from the time of purchase to download a game. This period can be extended to two years, via the Extended Download Service, by paying a $6 US fee.[1] This is unlike most other digital distribution platforms which allows users to re-download their purchases in future without limitations. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Merkelig. Da burde jeg jo ikke kunnet laste ned nå. Men laster for fullt jeg. Jaja... Siste gang jeg bruker EA Link hvertfall. Tar ikke sjansen på sånt piss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå