Kristoffer Torp Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Heisann hoppsann! Jeg skal kjøpe PS3, men det er så dyrt i Norge så jeg tenkte jeg skulle kjøpe i England eller USA. Så derfor lurte jeg på om hvor det er billigst og best å kjøpe PS3 i England eller USA. og hvilken internett side burde jeg kjøpe fra? På forhånd takk. Med vennlig hilsen -Kristoffer Torp Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Kjøp fra Canada. www.videogamesplus.ca Enkelt, billig og raskt. Finnes utallige mange tråder om akkurat dette, vær obs på at pakken KAN bli stoppet i tollen. Lenke til kommentar
Kristoffer Torp Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Men jeg vil gjerne kjøpe den i England fordi da trenger jeg ikke å bestille spill fra USA. Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Du kan kjøpe spill fra hvor enn du vil. PS3-spill er nemlig Sonefri, så no worries. Sjekk denne du, finner det meste av Info der: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=892436 Endret 8. juli 2008 av Oakis Lenke til kommentar
Kristoffer Torp Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Men hva er billigst og best? bestille fra US eller UK? Lenke til kommentar
Vacuum Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 USA er billigst, men da kan maskinen din bare spille Sone 1/A Blu-ray filmer og DVDer. Finnes dog en del sonefrie filmer. Kan se her for en liten oversikt. Må kjøpe en standard norsk PC strømkabel i tillegg hvis du kjøper i USA, er ikke sikker på om England enda bruker de gamle rare som de gjorde før. Hvis du skal importere for å spare penger ville jeg satset på VGP som nevnt før. Lenke til kommentar
Kristoffer Torp Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Men hva skjer som kjøper hvis den blir skjekket i tollen? Endret 8. juli 2008 av Torp0710 Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Da blir du fakturert for momsen Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Er snakk om 25% moms + tollgebyr Lenke til kommentar
Kristoffer Torp Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Er snakk om 25% moms + tollgebyr Hvor mye er det da? Endret 8. juli 2008 av Torp0710 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå