Dragavon Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Er sikkert egentlig trist, men eg synest nå det er morsomt å lage oppsett i prisguiden eg. Har laget ett eg mener hadde blittt den ultimate spill-PC, og synest det hadde vore morsomt å diskutere hva folk ville hatt i en PC om de hadde penger. Eg har forandret mitt oppsett etter som ny hardware blir tilgjengelig. Mitt forslag Så, hva synest folket? Egentlig så ville eg ikkje hatt Nvidia-basert hovedkort, men siden det er SLI så.... Endret 8. juli 2008 av Dragavon Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Dvd leser greia er jo bare tull, ville gått for 790i ultra og 3 gtx 280 for den prisen. Bruker også lage oppsett for moro edit: https://prisguiden.no/product.php?productId=92714 edit: lager oppsett nå Endret 8. juli 2008 av Masterfifty Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Har vurdert å sette opp det ja, men foreløpig så mener eg tri-sli og DDR3 er å kaste penger ut vinduet Når DDR3 får ett mere fornuftig prisnivå for minne som yter bedre enn godt DDR2, så er det helt klart ett alternativ. Om eg noensinne vurderer tri-sli som ett godt alternativ er eg mere usikker på Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Darn, den ble litt dyrere https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=77225. Men har spart inn penger på tull og skaffet deg MYE bedre ytelse DDR og Treveis SLI er et MUST når det kommer til pcer over 44,000,- Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Pen handlevogn Men 4 DVD-brennere? Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Pen handlevogn Men 4 DVD-brennere? Tilsammen 6 slots i kabinettet og det ser ganske kult ut når alle e full Lenke til kommentar
Timetraveler Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hva gjør denne innholdsløse tråden i dette forumet? Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hakke peiling, men siden det ikke akuratt er noen som har tenkt å kjøpe dette burde det legges i annet om hardware eller i datamaskiner, trur nokk ikke barebone å stue pc er akuratt disse handlevognene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå