Scones/w/bones Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Når jeg søker opp et bilde på google (et hvilket som helst), trykker på det, og trykker igjen for å vise det, åpnes flere hundre (ihvertfall 40) faner etter hverandre, uten at jeg trykker på noe. Tror det har noe med hvordan opera åpner bilder. Jeg fikk opp en dialog en gang, om hvilket program som skal åpne bilder eller noe, og jeg valgte opera og krysset av for "ikke vis denne dialogen igjen". I alle disse fanene er dette adressen: file://localhost/C:/Users/Mattmatthi/AppData/Local/Opera/Opera/profile/cache4/temporary_download/blabla.jpg file://localhost/C:/Users/Mattmatthi/AppData/Local/Opera/Opera/profile/cache4/temporary_download/blabla%20(2).jpg file://localhost/C:/Users/Mattmatthi/AppData/Local/Opera/Opera/profile/cache4/temporary_download/blabla%20(2)%20(1).jpg file://localhost/C:/Users/Mattmatthi/AppData/Local/Opera/Opera/profile/cache4/temporary_download/blabla%20(2)%20(1)%20(1).jpg Osv.... Hvordan kan jeg rette opp dette? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Tools > Preferences > Advanced > Downloads Der kan du endre programtilhørigheten til forskjellige filtyper. Husk å huke vekk "Hide files opened with Opera" Endret 8. juli 2008 av Rexinor Lenke til kommentar
Scones/w/bones Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Tools > Preferences > Advanced > Downloads Der kan du endre programtilhørigheten til forskjellige filtyper. Husk å huke vekk "Hide files opened with Opera" Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå