Nhan Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hey, vet dere hvordan man fjerner "Papirkurven" fra desktopen? .. Har ingen ikoner der og litt teit med en papirkurv som ikke kan fjernes.. bruker noe som heter "ObjectDock", der jeg legger de programmene jeg bruker. Derfor har jeg slettet alle ikonene på desktopen. Det ser sånn ut: Stardock ObjectDock Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Hey, vet dere hvordan man fjerner "Papirkurven" fra desktopen? ..Har ingen ikoner der og litt teit med en papirkurv som ikke kan fjernes.. bruker noe som heter "ObjectDock", der jeg legger de programmene jeg bruker. Derfor har jeg slettet alle ikonene på desktopen. I Vista er det berre å høgreklikka på papirkorga, og velja "Slett". Endret 8. juli 2008 av magnusbe Lenke til kommentar
Nhan Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg har XP da.. og der er det ingen slett-knapp. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg har XP da.. og der er det ingen slett-knapp. Det er greitt å skriva kva for OS du bruker ved slike spørsmål. Tweak UI, som du kan lasta ned her: http://www.microsoft.com/windowsxp/downloa...ppowertoys.mspx skal visstnok kunne hjelpa deg med dette. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå